عکس جدید برسام پسر سام درخشانی +تصاویر

عکس جدید برسام پسر سام درخشانی +تصاویر و بیوگرافی

عکس جدید برسام پسر سام درخشانی بازگر و بیوگرافی و تصاویر و بیوگرافی برسام درخشانی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

(عکس) برسام پسر سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر مطرح کشورمان خبر از دومین فرزندش که پسر است داد نام پسرش را “برسام” گذاشته و از دیروز تا به حال سیل عظیمی از پیام های تبریک برای این بازیگر ارسال شده است.

او که چند سالیست ازدواج کرده است حالا دارای دو فرزند است که فرزند اولش برکه و فرزند دومش برسام میباشد.

عکس جدید برسام پسر سام درخشانی +تصاویر

صحبت های سام درخشانی درباره به دنیا امدن پسرش در کانادا

درخشانی در پاسخ به این سوال که چرا خواسته فرزندش در کانادا به دنیا بیاید، بیان کرد: من اقامت کانادا را دارم و یک هدیه ارزشمند را با تولد فرزندم خواستم به او بدهم و برای او عین یک امکان است که می‌تواند بعد‌ها از آن استفاده بکند یا نکند. این به آن معنا نیست که من ایران را دوست ندارم، چون من عاشق کشورم هستم و وقتی می‌بینم یک زن انگلیسی از کشور من مستند می‌سازد، به پهنای صورتم اشک می‌ریزم که چرا ما قدر کشورمان را نمی‌دانیم.

این بازیگر در پایان از این گفتگو اعلام رضایت و عنوان کرد خوشحال است که به صورت شفاف با مردم صحبت کرده است.

گفتنی است؛ «من و شما» به تهیه کنندگى هادى قندى، اجراى آرش ظلى پور و سردبیرى دنیا خمامى جمعه‌ها به صورت زنده ساعت ۱۳ از شبکه شما به صورت زنده پخش میشود.

(عکس) برسام پسر سام درخشانی (فرزند دوم سام درخشانی)

او در اینستاگرامش نوشت:

“ساعت ۱۲:۴۰ بامداد پسرم بدنیا اومد به قول معروف جنسمون جور شد. تو این قحطی خبر خوب، بالاخره یه اتفاق خوب برایم افتاد. بسیار ممنونم از دکتر شکیبا خداداد عزیزم و کادر دلسوز و حرفه‌ای بیمارستان عرفان”

عکس برکه دختر سام درخشانی

برکه دختر سام درخشانی

برسام /barsām/ از نام‌های اصیل پسرانه ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. برسام در شاهنامه نام پسر بیژن است که سرداری دلیر بوده و به فرمان بیژن، برای یاری ماهوی به مرو تاخت تا در آنجا با یزدگرد سوم نبرد کند. نام برسام از ترکیب “بر” و “سام” { بر (مخفف ابر) + سام (آتش)}، به معنای آتش بزرگ تشکیل شده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی سام درخشانی و همسر ورزشکارشبیوگرافی سام درخشانی و همسر ورزشکارش

سام درخشانی (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

سام درخشانی دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

سام درخشانی که چندسالیست ازدوج کرده است در پاسخ به بی احترامی های برخی از کاربران مبنی بر اینکه چهره همسرش نسبت به خودش زیبایی ندارد گفت که معیار من ظاهر نبوده هرچند که همسر زیبایی زیادی دارد و این بستگی به سلیقه هرکسی خواهد داشت.

این بازیگر گفته بود که در ازدواج چهره و ظاهر در اولیت آخر قرار دارد و اخلاق و منش و معرفت یک شخص میتواند معیار مهمی برای اتخاب در ازدواج باشد.

عکس جدید برسام پسر سام درخشانی +تصاویر عکس جدید برسام پسر سام درخشانی +تصاویر  عکس جدید برسام پسر سام درخشانی +تصاویر عکس جدید برسام پسر سام درخشانی +تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *