فیلم / تلاش یک شخص برای خرید چرخ خیاطی قدیمی مارشال 6 میلیارد تومان

فیلم خرید چرخ خیاطی ۶ میلیاردی تلاش برای خرید چرخ خیاطی قدیمی مارشال

فیلم / تلاش یک شخص برای خرید چرخ خیاطی قدیمی مارشال 6 میلیارد تومان

تلاش یک شخص برای خرید چرخ خیاطی قدییمی مارشال 6 میلیارد تومنی که گویا شایعه گرانقیمت بودن جیوه قرمز را حسابی باور کرده است.

با توجه به شایعه ای که در فضای مجازی به راه افتاده است وجود جیوه قرمز رنگ در چرخ خیاطی باعث شد که قیمت  چرخ خیاطی های قدیمی سر به فلک کشیده و به چند میلیارد تومان برسد.

با اینکه کارشناسان اعلام کردند در چرخ های خیاطی هیچگونه جیوه قرمز رنگ وجود ندارد و اصلاً این ماده ارزشمند نیست اما همچنان در کشورمان بازار فروش چرخ خیاطی حسابی داغ است.

فیلم تلاش یک شخص برای خرید چرخ خیاطی قدیمی مارشال

یکی از کاربران تبریزی شماره یکی از آگهی های فروش چرخ خیاطی را گرفته و با مالک آن صحبت کرده است.

این شخص مدعی است که چرخ خیاطی قدیمی مارشال دارد و میخواهد ۶ میلیون تومان بفروشد مشتری سعی می‌کند که او را متقاعد کند قیمت ۴ میلیون تومان چرخ خیاطی اش را بخرد اما او می‌گوید که آگهی های دیگر وجود دارد که قیمت چرخ خیاطی را به ۷ میلیارد تومان برای فروش گذاشتند .

همچنین ببینید:

محل دقیق جیوه قرمز چرخ خیاطی مارشال قدیمی کجاست؟

وجود جیوه در چرخ خیاطی قدیمی مارشال واقعیت ندارد سرتان کلاه نرود

وجود جیوه قرمز رنگ در چرخ خیاطی از بحث هایی بوده که همیشه در فضای مجازی وجود داشته است و هیچ وقت هم صحت نداشته است.

جیوه قرمز علاوه بر این که ارزش چندانی ندارد اما در فضای مجازی قیمت بسیار زیادی برای آن گذاشته اند در حالیکه کاربران می دانند این ماده هیچ گونه ارزشی نداشته و صرفاً یک شایعه ای بیش نیست.

پس تکلیف این همه تبلیغی که در فضای مجازی و حقیقی درباره این ماده و خواص شگفت‌انگیزش وجود دارد چیست؟ چرا برخی حاضرند برای به دست آوردن اندکی از آن مبالغی هنگفت بپردازند؟

بر اساس گزارش بی‌بی‌سی، لیزا وین، رئیس بخش مردم شناسی دانشگاه مک‌کواری پاسخی ساده برای این پرسش‌ها دارد: «بازی کلاهبرداران است.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *