فیلم جشن تولد صدف صفرزاده معلم قائمشهری را ببینید چه حرفهای قشنگی میزنه

فیلم جشن تولد صدف صفرزاده معلم قائمشهری را ببینید چه حرفهای قشنگی میزنه

فیلم جشن تولد صدف صفرزاده معلم قائمشهری را ببینید چه حرفهای قشنگی میزنه

صدف صفرزاده معلم قائمشهری که یک شهرت زیادی در کشور دست یافت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و ویدیوهای زیادی از او در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود.

صدف صفرزاده بعد از اینکه یک آهنگ جنجالی در کلاس پخش کرد و دانش آموزان آن را زمزمه کردند در رسانه های کشور واکنش های زیادی به وجود امد تا اینکه آموزش و پرورش مازندران تصمیم بگیرد که او را اخراج کند.

فیلم جشن تولد صدف صفرزاده معلم قائمشهری

اما اخراج صدف صفرزاده نیز واکنش های زیادی را به همراه داشت اینکه به خاطر یک آهنگ که در کلاس پخش شده و آن هم به خاطر سهل انگاری باعث اخراج یک معلم شود خیلی سختگیرانه به نظر می رسد.

تا اینکه آیت‌الله معلمی عضو مجلس خبرگان در نامه به آموزش و پرورش خواستار بازگشت و بخشش این معلم به محل کارش به مناسبت عید مبعث شد.

خانم صفرزاده نیز به محل کار خود بازگشت البته بعداً مشخص شد که صدف صفرزاده استخدام رسمی آموزش و پرورش نبوده و به صورت قراردادی با یک مدرسه غیرانتفاعی کار می کرده است.

صدف صفرزاده علاقه زیادی به معلمی دارد و در پیج اینستاگرامش کلیپ هایی از نحوه تدریس خاص اش وجود دارد سعی می کند که دانش آموزان را به شکل متفاوت آموزش دهد که البته انرژی زیادی در کلاس او دیده می شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *