فیلم شورش زندانیان عادل آباد شیراز + جزئیات فرار زندانیان

فیلم شورش زندانیان عادل آباد شیراز + جزئیات شورش در زندان عادل آباد

فیلم شورش زندانیان عادل آباد شیراز + جزئیات فرار زندانیان را به همراه تصاویر در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ساعتی پیش در زندان عادل آباد شیراز برخی از زندانیان دست به شورش زده و قصد متواری شدن داشته اند

در پی این اتفاق بلافاصله نیروهای یگان ویژه به محل اعزام شده و اوضاع را در کنترل گرفتند و با توجه به فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود گویا ماموران ناچار شدند که تیر هوایی شلیک کنند.

فیلم شورش زندانیان عادل آباد شیراز + جزئیات فرار زندانیان

در روزهای اخیر چنین اتفاقات مشابه ای در زندان های کشورمان رخ داده است که دلیل آن را ترس از شیوع ویروس کرونا در زندان اعلام کرده اند.

خوشبختانه نیروهای انتظامی توانسته اند که اوضاع در دست گرفته و از متواری شدن زندانیان جلوگیری کنند هر چند اگر یک زندانی هم بتواند فرار کند بلافاصله توسط پلیس پیدا خواهد شد.

فیلمی که در شبکه های اجتماعی درباره این حادثه دست به دست میشود را در زیر مشاهده میکنید.

رئیس کل دادگستری استان فارس:
🔹از ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ فروردین در دو بند از زندان عادل آباد شیراز شاهد نا آرامی بودیم که این امر توسط نیروهای امنیتی زندان و یگان‌های امدادی تحت کنترل است.
🔹در این دو بندی که زندانیان آن اقدام به درگیری کرده بودند زندانیان با جرائم خشن و خاص نگهداری می شوند که مشمول هیچ گونه تسهیلات نمی شوند.
🔹 در پی این ناآرامی زندانیان این دو بند اقدام به شکستن برخی نرده‌ها و دوربین‌های مدار بسته کردند که با ورود نیروهای حفاظتی زندان و یگان‌های انتظامی و امنیتی موضوع تحت کنترل قرار گرفت/ ایسنا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *