فیلم کامل آواز خواندن مهرشاد شهیدی نژاد در کودکی

فیلم کامل آواز خواندن مهرشاد شهیدی نژاد در کودکی

فیلم کامل آواز خواندن مهرشاد شهیدی نژاد در کودکی و خواندن یکی از آهنگ شادمهر عقیلی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل آواز خواندن مهرشاد شهیدی نژاد

مهرداد شهیدی نژاد یکی از چهره‌های جنجالی در آبان ۱۴۰۱ بود که رسانه‌های خارجی مدعی بودند او در اعتراضات آبان بر اثر ضربات باتوم به سرش کشته شده است در حالی که پزشکی قانونی هر گونه برخورد جسم سخت به سر او را تکذیب کرده است این رسانه ها همچنان بر روی نحوه مرگ او حرف و حدیث های زیادی را مطرح میکنند حالا ویدیویی از این پسر جوان منتشر شده که در دوران کودکی اش در حال آواز خواندن است که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است مرشاد شهیدی نژاد از سرآشپزان اهل اراک بوده که در آبان ۱۴۰۱ فوت کرد درباره مرگ رسانه‌های خارجی ادعایی را مطرح کردند که پزشکی قانونی همه آنها را رد کرده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر نامبرده ،کاملا مردود است و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقبا اعلام خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در گفت و گو با میزان، درباره جزئیات علت فوت مهرشاد شهیدی نژاد در شهر اراک اظهار کرد: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا برخورد شئ سخت به سر نامبرده ،کاملا مردود است و هیچ گونه آثار شکستگی در دست و پا ،جمجمه و خونریزی مغزی نیز در جسد وجود ندارد و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چرا مهرشاد رو کشتین اون بسیار مهربان و عاشق کارش بود چرا زندگیشو ازش گرفتی؟؟به چه حقی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *