فیلم کامل ترکی حرف زدن سردار آزمون با خبرنگار ترکیه را ببینید بامزه و جالب

فیلم کامل ترکی حرف زدن سردار آزمون با خبرنگار ترکیه را ببینید بامزه و جالب

فیلم کامل ترکی حرف زدن سردار آزمون با خبرنگار ترکیه را ببینید بامزه و جالب

فیلم کامل ترکی حرف زدن سردار آزمون را ببینید بامزه و جالب که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی کشورمان که این روزها با بدشانسی در تیم ملی به سر میبرد و در همه توپ هایی که دروازه حریف میزند به تیرک دروازه برخورد میکند.

فیلم کامل ترکی حرف زدن سردار آزمون را ببینید

او روز گذشته در مصاحبه ای با یکی از خبرنگاران ترکی صحبت کرد که مورد تعجب هواداران فوتبال قرار گرفت و اینکه این فوتبالیست چقد خوب به زبان ترکی مسلط است.

سردار آزمون در بازی ایران و ولز نیز مورد توجه خبرنگاران و رسانه های دنیا قرار گفت او بعد از گل دوم ایران از روی خوشحالی به کارلوس کیروش حمله کرد و گلوی او را به حالت خفه کردن فشار داد و بسیاری از رسانه های دنیا این ویدیو را سوژه قرار دادند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل خوشحالی سردار آزمون خفه کردن و فشار گلوی کیروش
فیلم کامل عروسی و ازدواج سردار آزمون و آناهیتا کریمی
فیلم کامل رقص سردار آزمون کنار لیلا بلوکات در مهمانی
ساعت مچی رولکس سردار آزمون با الماس تزئین شده یک میلیاردی

البته کارلوس کی روش آنچنان شخصیتی ندارد که بازیکنی با او شوخی کند و این اقدام سردار ازمون نشان دهنده رابطه بسیار صمیمی سردار با کی روش را نشان میدهد.

سردار آزمون پس از بازی تیم فوتبال ایران با ولز در رقابت‌های جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *