فیلم کامل جانی دپ با لباس فضانوردی +جزئیات

فیلم کامل جانی دپ با لباس فضانوردی در مراسم ام تی وی +جزئیات

فیلم کامل جانی دپ با لباس فضانوردی همراه جزئیات در مراسم جوایز ام تی وی را در این صفحه ببینید.

جانی دپ بازیگری که پس از یک دعوا با همسر سابقش امبر هرد در تلاش برای بازسازی حرفه خود است، روز یکشنبه در مراسم اهدای جوایز موسیقی ویدئویی MTV به عنوان یک فضانورد شناور در بالای جمعیت ظاهر شد.

فیلم کامل جانی دپ با لباس فضانوردی

چهره دپ به صورت دیجیتالی در داخل کلاه ایمنی یک مرد فضایی، الهام‌بخش مجسمه VMAs Moon Person، نشان داده میشد   او در طول مراسم زنده اقدام به گفتن لطفه نیز کرد.

ستاره «دزدان دریایی کارائیب» در ابتدای نمایش به شوخی گفت: «من به کار نیاز داشتم.

در ماه ژوئن، دپ در دعوای حقوقی خود با هرد که او را به آزار فیزیکی متهم کرده بود، تقریباً یک پیروزی کامل به دست آورد. دپ ضربه زدن به او یا هر زن دیگری را تکذیب کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید

بدل ایرانی جانی دپ کیست
جانی دپ در عزاداری امام حسین
فیلم کامل کار کثیف امبر هرد و کارا دلوین در آسانسور

دو سال پیش از آن، دپ یک دعوای افترا در بریتانیا علیه روزنامه سان که او را «کتک زن» می نامید بسیاری از محبوبیت خود را از دست داد. یک قاضی دادگاه عالی لندن حکم داد که دپ بارها به هرد حمله کرده است. او به خاطر این اتهام از بازی در فیلم «هری پاتر» و «جانوران شگفت‌انگیز» کنار گذاشته شد و تا حد زیادی توسط هالیوود طرد شد.

از زمان پیروزی در دادگاه ایالات متحده، دپ در توری با جف بک موسیقی اجرا کرده است و قرار است «مودیلیانی» را کارگردانی کند، یک درام بیوگرافی درباره هنرمند ایتالیایی آمدئو مودیلیانی.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *