فیلم کامل رقص حامد آهنگی در جوکر و جوکر تایم حامد آهنگی

فیلم کامل رقص هندی حامد آهنگی در جوکر و جوکر تایم حامد آهنگی

فیلم کامل رقص هندی حامد آهنگی در جوکر به همراه رضا نیکخواه و انتخاب شدن به عنوان جوکر در فصل هفتم را در این صفحه ببینید.

حامد آهنگی در جوکر تایم خود در مسابقه جوکر اقدام به رقصیدن کرد که در نوع خود بسیار جالب بود رقص سبک هندی او از نکات بامزه این قسمت میباشد که در زیر مشاهده میکنید.

فیلم کامل رقص حامد آهنگی در جوکر و جوکر تایم حامد آهنگی

برنامه جوکر که در 6 فصل قبلی توانست محبوبیت زیادی را در بین مردم به دست آورد فصل هفتم آن نیز تولید شده در حالی که گفته می‌شد این برنامه قرار است فقط در ۶ فصل و تولید شود اما در نهایت احسان علیخانی تصمیم گرفت فصل هفتم و فینال دوم آن را هم تولید کند و از منتخب بازیگران قبلی این مسابقه دعوت به عمل بیاورد.

در این قسمت امیرمهدی ژوله و سام درخشانی و امین حیایی و رضا نیکخواه و حامد آهنگی یوسف صیادی حضور دارند که به صورت قرعه کشی حامد آهنگی به عنوان جوکر انتخاب شد در قسمتی از این برنامه حامد آهنگی با آهنگ هندی شروع به رقصیدن کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است کسی که به عنوان جوکر انتخاب میشود میتواند که تا آخر برنامه بخندد و دیگر بازیگران را هم بخنداند.

دانلود کامل این قسمت جوکر

حامد آهنگی در یک سال اخیر با برنامه شب آهنگی توانسته محبوبیت زیادی را در بین مردم به دست آورده است جالب است بدانید او قبلاً در کیش کنسرت های خنده برگزار می‌کرد و در برخی از همایش ها به عنوان مجری و کمدین حضور پیدا می‌کرد و حالا در برنامه های مختلف همچون خندوانه و جوکر به عنوان یکی از مهمانان پروپاقرص دعوت می شود.

همانطور که چند فصل از این مجموعه دوست داشتنی منتشر شده و توانسته است طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند. این برنامه به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی ساخته شده است و با این اثر، علیخانی ثابت کرد می‌تواند در ساخت برنامه‌های کمدی نیز موفق عمل کند.

این مجموعه به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی از شبکه فیلیمو پخش می‌شود. در این رئالیتی شو، دو بازیگر ثابت سیامک انصاری و علی لک پوریان حضور دارند و دیگر بازیگران در هر فصل عوض می‌شوند.

✅ همچنین ببینید دانلود کامل آهنگ هندی در جوکر تایم حامد آهنگی

متولد ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۵۸ در شهر بندر انزلی، استندآپ کمدین ایرانی است. حامد آهنگی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ شروع کرده و وارد یکی از گروههای نمایشی بندرانزلی شد و باحضور در نمایش درامبه کارگردانی مرحوم محمد علی انتظاری در جشنواره تاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد و همین اتفاق نقطه عطفی شد تا حامد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد. دقیقا از همین سال به بعد حامد آهنگی در کنار تحصیل در نمایش های مختلف حضور پیدا کرد

حامد آهنگی فعالیت هنری خود را از دوره نوجوانی حدود ۱۴ سالگی آغاز کرده است و ابتدا با عضویت در گروه های نمایشی آن هم در شهر بندر انزلی کار خودش را آغاز کرد در همان سنین کم بود که موفق شد جایزه بازیگری از جشنواره تئاتر دانش آموزی بگیرد و همین امر باعث شد که به صورت جدی به بازیگری روی بیاورد.

همسر حامد آهنگی صفورا آغاسی میباشد خانم آقاسی نیز یکی از بازیگران سابق تئاتر می باشد و پس از اینکه در یک کار مشترک با هم همبازی بودند با هم آشنا شدند و ازدواج کردند ثمره ازدواج حامد آهنگی و همسرش یک فرزند پسر به نام آراد می باشد که در سال ۹۳ به دنیا آمد.

فضای کلی اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است. در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجود دارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند به این اتاق می‌روند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد می‌کنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

حامد آهنگی در سال ۱۳۷۲ و از سن ۱۴ سالگی وارد گروه‌های نمایشی بندرانزلی شد و چند سال بعد با بازی در نمایش درام به کارگردانی محمدعلی انتظاری جایزه بازیگری تئاتر دانش‌آموزی استان را کسب کرد. در سال ۱۳۸۰ در کنار رضا نظری کار در برنامه جنگ شبانه را آغاز کرد و به عنوان نویسنده و کارگردان، نمایش‌های مختلفی از جمله سفر پرماجرا، کنکور، ماهواره، کلاس درس، داماد تصادفی و منشی قلابی را اجرا کرد.

آغاز کار حرفه‌ای حامد آهنگی در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران شکل گرفت؛ و او همکاری با تلویزیون را تجربه کرد و در طول سالیان برنامه‌های مختلفی برای این شبکه ساخت. در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به صورت ماهانه در جزیره‌ کیش به اجرای برنامه پرداخت. پس از معرفی استندآپ کمدی در برنامه خندوانه؛ وی در سال ۱۳۹۵ اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را آغاز کرد و به شهرت رسید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. عبدالرضا غیایی شاملو

    دمت گرم، یکی از دوست داشتنی ترین کمدین ها ومجری های حال حاضر ایران

  2. اسم فیلمی که با اهنگش ، حامد اهنگی رقصید چیه؟ کسی میدونه بگه لطفا!؟

  3. Kalank يا رسوایی اسم اهنگ هم first class

  4. وای خدا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *