فیلم کامل همخوانی برادر آرون افشار در کنسرت اش

فیلم کامل همخوانی آرون افشار و برادرش در کنسرت

فیلم کامل همخوانی برادر آرون افشار در کنسرت اش را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل همخوانی برادر آرون افشار در کنسرت اش

 

فیلم کامل همخوانی برادر آرون افشار در کنسرت

آرون افشار خواننده پاپ کشورمان که در چند سال اخیر با آهنگ های متعددی توانست طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد این روزها با برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشورمان شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کند در یکی دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشورمان بسیاری از کنسرت ها لغو شده بود و در دی ماه ۱۴۰۰ مجوز برگزاری کنسرت صادر شد.

آرون افشار از جمله خواننده هایی بوده که در چند روز اخیر چندین کنسرت را در تهران و شهرهای بزرگ کشورمان برگزار کرده است یکی از حواشی که در کنسرت او وجود داشت حضور برادر کوچکتر از خودش بود که در اجرای یک کنسرت او را همراهی می کرد و یکی از آهنگ های او را به صورت زنده با آرون افشار هم خوانی کرد.

گفتنیست آرون افشار متولد ۱ تیر ۱۳۷۷ در تهران بوده و در چند سال اخیر موفق شده با آهنگ های شاد مورد توجه علاقمندان به موسیقی قرار بگیرد زمانی که به برنامه دورهمی دعوت شد در بین مخاطبان تلویزیونی نیز به شهرت رسید

آرون افشار خواننده و آهنگساز ایرانی متولد ۱ تیر ۱۳۷۷ اصالتی خراسانی دارد و در شهر شاندیز مشهد متولد شده‌است. هنری آرون افشار از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بوده و ساز تخصصی او گیتار می‌باشد. او از ۷ یا ۸ سالگی، با گیتار فراگیری موسیقی را شروع کرد و در کنار آن به فراگیری پیانو نیز پرداخت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *