فیلم کامل کنسرت ابراهیم تاتلیس بعد از تصادف با پای گچ گرفته و ویلچر

فیلم کامل کنسرت ابراهیم تاتلیس بعد از تصادف با پای گچ گرفته و ویلچر

فیلم کامل کنسرت ابراهیم تاتلیس بعد از تصادف با پای گچ گرفته و ویلچر

فیلم کامل کنسرت ابراهیم تاتلیسس بعد از تصادف با پای گچ گرفته که مورد توجه قرار گرفته است او 4 ساعت بعد از تصادف با پاهای گچ گرفته و ویلچر در کنسرت حضور پیدا کرد و گفت: از اینکه پایم را جلو شما دراز کرده ام عذرخواهی میکنم و این به توصیه پزشک بوده که جلوی من نشسته است.

فیلم کامل کنسرت ابراهیم تاتلیس بعد از تصادف

گفتنیست روز گذشته در خیابان یالیکاواک در منطقه بدروم، ون ابراهیم تاتلیسس و کامیونی که از جهت مخالف می‌آمد برخورد کرد. خودروهای پرتاب شده به داخل دره غلتیدند و ون آتش گرفت. به لطف مداخله کارگران اطراف که به کمک شتافتند، آتش قبل از بزرگتر شدن خاموش شد. در همین حال ابراهیم تاتلیسس که در خودروی خود گیر کرده بود با دخالت شهروندان توانست شعله های آتش را خاموش کند.

با اعلام این خبر، تیم های آتش نشانی، درمانی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند. تیم ها برای نجات ابراهیم تاتلیسس و 2 مجروح که در خودرو گیر کرده بودند شروع به کار کردند.

پیشنهاد میکنیم ببینید

فیلم کامل تصادف شدید ابراهیم تاتلیسس و دخترش
فیلم کامل لحظه ترور ابراهیم تاتلیس را ببینید
علت ترور شدن ابراهیم تاتلیس چه بود؟
فیلم کامل کنسرت ابی و ابراهیم تاتلیس

در حالی که اعلام شد ابراهیم تاتلیسس که در وسیله نقلیه گیر افتاده بود هوشیار بود و قادر به صحبت بود، تاتلیسس گفت: “مرا با وسیله نقلیه با جرثقیل از اینجا خارج کنید، سپس من را به منطقه هموارتری خواهید برد.” .

در نتیجه تلاش طولانی تیم ها، درب خودرو با استفاده از دستگاه مخصوص برچیده شد. ابتدا 2 مجروح دیگر خارج شدند و سپس ابراهیم تاتلیسس نجات یافت. در این حادثه 6 نفر از جمله ابراهیم تاتلیسس، راننده کامیون گلتکین گولسوی و افسر پلیس آلپر آریجی اوغلو مجروح شدند. گفته شد بررسی ها برای مشخص شدن هویت 3 مصدوم دیگر ادامه دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *