ماجرای فیلم سارا و نیکا در پارتی چیست؟ چه کسی با آنها دشمنی دارد؟

ماجرای فیلم های لو رفته از سارا و نیکا چیست؟

ماجرای فیلم لو رفته سارا و نیکا در پارتی چیست؟ چه کسی با آنها دشمنی دارد؟ جزئیات را در این صفحه از سایت شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای فیلم سارا و نیکا در پارتی

این روزها ویدئوهایی از سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که مشخص است برخی از آشنایان این خواهران دوقلو با آنها دشمنی دارند و سعی میکنند که این دو خواهر را به حاشیه بکشانند.

درست زمانی که سریال پایتخت 6 توانسته بینندگان زیادی را به دست اورد فیلم هایی کوتاه از سارا و نیکا در شبکه های اجتماعی منتشر شده که هدفی خاص را دنبال میکند!

همه ما میدانیم انتشار چند ویدیو آن هم در طی چند روز نیتی جز تخریب چهره هنری این دو خواهر نخواهد داشت

بدون شک همه ما در زندگی خصوصی مان به مهمانی و گردش و تفریح میرویم و دوست داریم که حریم خصوصی مان محفوظ بماند پس بیاییم به حریم خصوصی دیگران احترام بگذاریم.

 

ماجرای فیلم سارا و نیکا در پارتی چیست؟ چه کسی با آنها دشمنی دارد؟

لازم به ذرک است که اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر می گردد که ۹ ماهه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند؛ یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده ای مذهبی زندگی می کرد.

رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت، آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سری اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰ از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو، سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر بازی در «پایتخت» بود. در این سریال سارا و نیکا نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. بعله زندگی شخصی این دوتا اصلا مهم نیست.شما هم بیخود طرفداری این بدبختا رو نکن.مهم اون دختر جوونیه که اینارو میبینه الگو میگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *