بیوگرافی بازیگران فیلم “کروئلا

معرفی فیلم کروئلا cruella

بیوگرافی بازیگران فیلم کروئلا به همراه اسامی بازیگران + زمان پخش و خلاصه داستان این فیلم را در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم کروئلا

فیلم کروئلا ساخته آقایان گریک گلپسی و اندروگان یک فیلم آمریکایی در ژانر کمدی و ماجراجویانه وجنایی در سال 2020تهیه شده است  و در انتظار اکران می باشد که در قالب جدیترین فیلم ساخته لایو اشکن و به عنوان پر بازیگر ترین فیلم  بدون شک مورد ت.جه و استقبال عموم مخاطبین قرار خواهد گرفت به همین مناسبت ما در این قسمت به خلاصه داستان و معرفی بازیگران خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران  فیلم “کروئلا

خلاصه داستان

در خلاصه داستان آمده است طرح این فیلم برگرفته از انیمیشن معروف صدو یک سگ خالدار می باشد ، که اشاره به این دادرد که این شخصیت با استفاده از پوست توله سگ های خالدار اقدام به تهیه پالتو با قیمت های هنگفت در عرصه صعنت مد میکند و  بیانگر روایت یک خانم بسیار شرور در حرفه طراحی می باشد  که اشاره به رویدادهاس سال 1979 لندن را از جمله فرهنگ و موسیقی پانک رانک را به تصویر میکشد که سرنوشت شخصیت داستان را تحت تاثیر خواهد داد و در ادامه ماجرا داستان رقم میخورد.

معرفی بازیگران فیلم

اما استون Emma Stone  در نقش کروئلا ،اما تامپسون Emma Thompson ،جوئل فرای Joel Fry ،پائول والتر Paul Walter Hauser ،مارک استرانگ Mark Strong ،امیلی بکام Emily Beecham ،Kirby Howell-Baptiste ، Jamie Demetriou را نام برد .

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم گربه سیاه + زمان پخش

اسامی بازیگران فیلم “کروئلا

زمان اکرام فیلم

فیلم سینمایی “کروئلا” که قرار بود در کریسمس سال 2020 مصادف با 3 دی ماه 99آماده اکران شود به دلیل ویروس کرونا متوقف شده بود  و حالا شنیده ها حاکی از این است که این فیلم سینمایی در تاریخ 28 می 2021 مصادف با 7 خرداد ماه سال 1400 به اکران در بیاید.

بازیگران فیلم “کروئلا

فیلم “کروئلا + زمان پخش

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *