مهاجرت ‎روزبه نعمت الهی واقعیت دارد؟ عکس

مهاجرت ‎روزبه نعمت الهی واقعیت دارد؟ عکس و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

مهاجرت ‎روزبه نعمت الهی واقعیت دارد؟

جدیدترین آهنگ روزبه نعمت الهی به نام  به زبان یونانی حسابی خبرساز شده است او این آهنگ را با یک خواننده زن یونانی به نام ژوئه خوانده که بسیاری از هواداران نعمت اللهی نگران این هستند که وی قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و برای همیشه در خارج از کشور بماند.

مهاجرت ‎روزبه نعمت الهی واقعیت دارد؟ عکس

در یکی دو ماه اخیر خبرهای مهاجرت محسن یگانه ، مهدی مدرس ، مهراد جم و مانی رهنما تایید شده است و حالا خبر مهاجرت آقای نعمت اللهی میتواند مسئولان را به فکر علت مهاجرت خواننده های محبوب بیاندازد.

لازم به ذکر است روزبه نعمت‌اللهی تیر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده‌است. روزبه نعمت‌اللهی با نوازندگی سازهای گیتار و پیانو آشناست و ساز تخصصی اش ویولن است. او فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است، تخصص اش در ویلون زدن می باشد، مادرش فرشته جواهری خواننده و ردیف خوان موسیقی بوده و پدرش مسرور نعمت‌اللهی محقق و استاد دانشگاه است.

انتخاب ترانه‌هایی که روزبه اجرا نموده اغلب توسط پدرش صورت گرفته‌است. مسرور و روزبه به صورت ذوقی در زمینه, ترانه هم فعالیت دارند به گونه ای که خیلی از کارهایی که نعمت‌اللهی انجام می‌دهد، ترکیبی از اشعار, مختلف و ابیات اشعار یک شاعر به‌خصوص مولانا هستند که پدرش این کار را انجام می‌دهد.

همچنین ببینید: ریحانه پارسا بعد مهاجرت کشف حجاب کرد؟ +عکس

روزبه نعمت‌اللهی با نوازندگی سازهای گیتار و پیانو آشناست و ساز تخصصی اش ویولن است. او فارغ‌التحصیل, رشته موسیقی از دانشگاه سوره است.

او که با نوازندگی شروع کرده بود روزی فکر نمی کرد خواننده شود، با تشویق دوستان و خانواده اش برای اولین بار با پدرش شعر مولانا را با یک شعر از شاعر امروزی به صورت کلاسیک ترکیب کرد و با همککاری استاد فریدون شهبازیان اولین آلبوم خود بنام سرزمین مادری رو منتشر کرد.

مهناز افشار که از چندین سال قبل تهیه‌کننده قطعات و کنسرت‌های وی بود، در آلبوم داروگ، علاوه بر تهیه کنندگی، همخوان و دکلمه کننده ترانه‌ها نیز بود. که با مخالفت وزارت ارشاد، صدای افشار از این قطعات حذف شد.

نعمت‌اللهی که تاکنون تیتراژهای متعددی را برای صدا و سیما تهیه کرده‌است و قطعه خاک دلیران وی بارها پخش, شده‌است در سال ۹۴ از حضور در تلویزیون منع شد.

وی داور بخش خوانندگی مسابقه استعدادیابی سایت آپارات در سال ۹۴ بود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا