سخنرانی و صحبت های مهران رجبی درباره ولی فقیه و رهبر انقلاب و ولایت فقیه

مهران رجبی در یک مراسم درباره علت عشق و علاقه اش به ولی فقیه و ولایت فقیه سخرانی جالبی کرد که مورد توجه قرار گرفته است مهران رجبی در مراسم یادواره شهدای مسجد پنبه چی اظهارات جالبی کرد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

مهران رجبی می گوید که یک جایی حضر پیدا کرده بودم تا سخنرانی کنم هنگام سخنرانی عده‌ای هوو می کشیدند و اجازه صحبت کردن به من نمی دادند تا اینکه یک نفر در آن وسط بلند شد و گفت می خواهم یه سوال از شما بپرسم و گفتم بپرس گفت چرا تو عاشق ولی فقیه هستی و من درباره این موضوع برای آنها توضیح دادم که همه قانع شدند.

سخنرانی و صحبت های مهران رجبی درباره ولی فقیه و رهبر انقلاب و ولایت فقیه

من به آنها گفتم که شاه صدها قواله و سند اموال بیت المال را به نام خود زده بود اما ولیه فقیه هرگز این کار را انجام نمیدهد و برای آنها مثال زدم که باعث شد تحت تاثیر قرار بگیرند.

همچنین بیینید

پیام رونالدو به مهران رجبی را ببینید

مهران رجبی در ناآرامی های اخیر به حمایت از نیروی انتظامی و یگان ویژه پرداخت و همین باعث شد که مورد انتقاد رسانه های ضد انقلابی قرار بگیرد و فضا را برای او در شبکه های اجتماعی ملتهب کنند که البته به هدف خود رسیدند این در حالی است که مهران رجبی در روزهای اخیر در تلویزیون حضور فعالتری پیدا کرده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا