مهران رجبی کرونا گرفت آخرین خبر از وضعیت سلامتی مهران رجبی +عکس

مهران رجبی کرونا گرفت آخرین خبر از وضعیت سلامتی مهران رجبی +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهران رجبی کرونا گرفت

مهران رجبی یکی از بازیگران باسابقه و محبوب سینما و تلویزیون ایران که چند پیش به بیماری کرونا مبتلا شد حالا در وضعیت جسمانی بسیار بدی قرار دارد و پزشکان گفته اند که فقط میتوان برای او دعا کرد.

مهران رجبی کرونا گرفت آخرین خبر از وضعیت سلامتی مهران رجبی +عکس

این بازیگر مدتیست به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده که روز به روز وضعیت جسمانی او بدتر میشود و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با اشاره به وضعیت عمومی وی گفت: حال عمومی این هنرمند ارزنده کشورمان خوب نیست و مردم برایش دعا کنند.

الهام صدر، فوق تخصص عفونی و پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) اظهار داشت: حال عمومی مهران رجبی خوب نیست و از مردم می‌خواهم برای بهبودی او دعا کنند.

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) با بیان اینکه فعلا مشخص نیست او چه زمانی از بیمارستان مرخص شود، گفت: مهران رجبی فعلا نمی‌تواند با هیچ‌کسی ملاقات داشته باشد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا