مکالمه کامل اپراتور نمایندگی سایپا و یک مشتری درباره کیفیت سایپا

مکالمه کامل اپراتور نمایندگی سایپا و یک مشتری درباره کیفیت سایپا

مکالمه کامل اپراتور نمایندگی سایپا و یک مشتری درباره کیفیت سایپا

مکالمه کامل اپراتور نمایندگی سایپا و یک مشتری درباره کیفیت سایپا که وقتی نمایندگی سایپا از او سوال کرد نظرش درباره کیفیت محصولات سایپا چیست مشتری شروع به خندیدن کرد و نمیتوانست حرف بزند.

مکالمه کامل اپراتور نمایندگی سایپا و یک مشتری

سایپا با توجه به محصولات بی کیفیتی که وارد بازار کرده همیشه با نارضایتی مردم روبه رو بوده است و تقریبا همه مشتریان سایپا ناراضی هستند در حالی که بسیاری از شرکت همه تلاش خود را میکنند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را به دست آورند.

در فایل صوتی که منتشر شده یکی از اپراتورهای سایپا به یک از مشتریان خود تماس میگیرد و نظرش را نسبت به کیفیت خدمات سایپا جویا میشود که این مشتری جز خنده پاسخی به اوپراتور نمیدهد.

شکی نیست خودروسازی به عنوان یکی از مهمترین صنایع و لوکوموتیو صنعتی کشور می‌تواند نقش بی‌بدیلی در توسعه صنعتی و بهبود رشد اقتصادی کشور داشته باشد. با این حال، حمایت‌ها از این صنعت به‌ویژه در یک دهه گذشته و به‌ویژه ممنوعیت واردات خودرو، فضای گلخانه‌ای و انحصاری برایشان فراهم کرده که تولیدات خود را با هر کیفیتی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند و از انتقادات نیز ابایی ندارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *