نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ اینستاگرام

نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ اینستاگرام

نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ اینستاگرام و بیوگرافی او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نیما نادری از بازیگران شناخته شده و باسابقه تئاتر سینما و تلویزیون بوده که در عرصه نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی نیز فعالیت دارد

نیما نادری و همسرش بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ اینستاگرام

نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟

در سال ۱۳۶۶ در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و سابقه بازی در سریالهای مسیر زاینده رود و گرگ و میش را در کارنامه هنری خود دارد

حالا سریال شرم توانسته گام بسیار مهمی را در عرصه بازیگری بردارد.

نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ اینستاگرام

سریال شرم به کارگردانی آقای سیروس مقدم و احمد کافی اولین کار مشترک این دو کارگردان می باشد که در آن بازیگران شناخته شده زیادی همچون ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی و سیروس گرجستانی بازی می کنند

تجربه بسیار خوبی برای آقای نیما نادری بوده که در کنار این چهره‌های شاخص سینما به ایفای نقش بپردازد این سریال از ۴ آذر ماه ۱۳۹۸ از شبکه سوم‌سیما راس ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه برای آنتن می‌رود.

سوابق هنری نیما نادری

وی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1389 در سریال در مسیر زاینده‌رود به کارگردانی حسن فتحی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال تعبیر وارونه یک رؤیا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نیما نادری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی سلطانی، الهه حسینی، حسین محجوب و مهرانه مهین‌ترابی را تجربه کرد.

بیوگرافی نیما نادری و همسرش بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ اینستاگرام

نیما نادری در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نیما نادری در این سال، بازیگری در سریال تعبیر وارونه یک رؤیا به کارگردانی فریدون جیرانی محسوب می‌شود.

همچنین ببینید: بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم

نیما نادری بازیگر و فرزند علیرضا نادری نویسنده است و یک برادر دوقلو به نام سینا داشت که در سال ۹۲ برادر دوقلوی خود را بیماری صعب‌العلاجی از دست داد.

نیما نادری و همسرش بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ اینستاگرام

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام پیج های زیادی با نام نیما نادری وجود دارد که مشخص نیست کدام یک از آنها مورد تایید و پیج اصلی این هنرمند است اگر شما از پیج اصلی وی اطلاعای دارید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه به ما اعلام کنید تا مورد بررسی و درج در این صفحه قرار بگیرد

نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم کیست؟ اینستاگرام

سریال شرم قرار اسـت جای گزین فصل اول سریال صفر بیست و یک باشد، با این کـه انتظار می‌رفت سریال ۰۲۱ با استقبال بینندگان رو بـه رو شود، فصل اول این سریال مورد توجه قرار نگرفت و قرار اسـت سریال جدید با ژانری متفاوت برای مخاطبان شبکه سه پخش شود. در ادامه با بازیگران سریال شرم آشنا می‌شویم.

همچنین ببینید: الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم (عکس جنجالی)

این سریال با حضور بازیگرانی، چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، اردلان شجاع کاوه و مرحوم سیروس گرجستانی بـه تولید رسیده اسـت.

همچنین ببینید: اینستاگرام الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم و همسرش

نیما نادری که قبلا در سریال های در مسیر زاینده رود و تعبیر وارونه یک رویا بازی کرده است این روزها در سریال لحظه گرگ و میش نقش سروش مطلق را بازی کرده است. او متولد سال ۱۳۶۶ است و با وجود عمر کوتاه هنری‌اش در زمینه بازیگری توانسته موفقیت قابل توجهی در این خصوص کسب کند.

نیما نادری ابتدا کارش را با نویسندگی شروع کرد. او نمایش “سه گانه اورنگ” را نوشت. همچنین نویسندگی فیلم سینمایی درخونگاه که یکی از آثار قابل توجه در جشنواره فجر امسال بود هم برعهده داشت.

این بازیگر بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت می کرد و بعد وارد سیما هم شد.

اولین سریال تلویزیونی او در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی بود که نقش شاهرخ را در آن سریال بر عهده داشت. سریال تعبیر وارونه یک رویا دومین کار جدی نیما نادری در تلویزیون محسوب میشود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *