آموزش هک کردن تلگرام و هک اکانت تلگرام دیگران

آموزش هک کردن تلگرام و هک اکانت تلگرام دیگران

آموزش هک کردن تلگرام و هک اکانت تلگرام دیگران و همه جزئیات را در این مقاله از آموزش اینترنتمشاهده میکنید که میتوانید به کم این آموزش امنیت تلگرام خود را افزایش دهید.

آموزش هک کردن تلگرام

در همین ابتدا باید عرض کنیم که هیچگونه روشی برای هک تلگرام وجود ندارد و همه روش هایی که در کانال های تلگرامی تبلیغ میشود دروغ است و این کار از طریق راه دور وجود ندارد.

اما روش های مختلفی وجود دارد که میتوان به اکانت های تلگرام دیگران دسترسی پیدا کرد که آن هم با زدن یک گزینه از طرف طرف مقابل منتفی خواهد شد.

آموزش هک کردن تلگرام و هک اکانت تلگرام دیگرانآموزش هک کردن تلگرام و هک اکانت تلگرام دیگران

تلگرام هک شدنی نیست

آقای “پاول دورف” مدیر تلگرام به همه هکرهای جهان اعلام کرده که اگر بتوانید این اپلیکیشن را هک کنید 300 هزار دلار جایزه خواهید گرفت!

از زمانی که این گفته از زبان پاول دورف بیان شده تا امروز همه هکرهای حرفه ای دنیا تلاش خود را کرده اند که بتوانند این جایزه را به دست آورند ولی تا به امروز هیچکسی موفق نشده است.

روش های هک اکانت تلگرام دیگران

ما در اینجا روش های هک اکانت تلگرام دیران را اموزش میدهیم که شما بتوانید از این روشها آگاه شوید و به مقابله به آن بپردازید.

اولین قدم این است که از ورژن اصلی اپلیکیشن تلگرام استفاده کنید یعنی اپلیکیشن های مشابه مثل موبوگرام و آیگرام و غیره را سعی کنید استفاده نکنید.

دویمن قدم این است که هر روز به قسمت تنظیمات تلگرام رفته و دسترسی دستگاه های مختلف را چک کنید و اگر دستگاهی (گوشی غیر از مدل گوشی شما) در آنجا ثبت شده بود را حذف کنید برای این کار باید وارد قسمت “Settings” شوید بعد “Privacy and Security” را بزنید و سپس وارد “Active Sessions” شوید.

در بخش Active Sessions لیستی از گوشی ها و دستگاهایی که وارد اکانت شما شده اند را نشان میدهد که با زدن گزینه قرمز رنگ “Terminate All Other Sessions” هر گوشی که بدون اجازه و مخفیانه وارد اکانت شما شده اند را حذف میشیود.

آموزش هک کردن تلگرام و هک اکانت تلگرام دیگران

آموزش هک کردن تلگرام

شاید بگویید وقتی ما میگوییم که هیچ روشی برای هک کردن تلگرام وجود ندارد پس چگونه ممکن است کسی وارد اکانت ما شود؟

پاسخ ساده است… ممکن است یکی از دوستان یا آشنایان گوشی شما را مخفیانه دستشان بگیرند و کد ارسالی تلگرام را بردارند و یا با لپتاپ این کار را انجام دهند که به راحتی به اکانت شما میتوانند دسترسی پیدا کنند.

برنامه مدیریت والدین بر تلگرام فرزندان

امروزه دیگر کودکان و نوجوانان هم در تلگرام عضو هستند و خطرات زیادی آنها را تهدید میکند و ممکن است در گروه های مختلف با افرادی آشنا شوند که اصلا مناسب سن آنها نباشند و افراد مختلفی تلاش کنند که انها را فریب دهند.

تلگرام برای این اتفاق هم راهکاری را در نظر گرفته است و یک نرم افزار را برای پدر و مادرها اماده کرده که با نصب بر روی گوشی فرزندان میتوانند از راه دور همه فعالیت های فرزندان خود را در این شبکه اجتماعی کننترل کنند.

این اپلیکیشن SFP نام دارد برای دانلود این اپلیکیشن اینجا کنید.

آموزش هک کردن تلگرام و هک اکانت تلگرام دیگران

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. تشکر از سایت بسیار عالیتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *