آموزش رفع ریپورت در تلگرام و مشکل ریپورت شدن در تلگرام

آموزش رفع ریپورت در تلگرام و مشکل ریپورت شدن در تلگرام

آموزش رفع ریپورت در تلگرام و مشکل ریپورت شدن در تلگرام را در این بخش ازآموزش اینترنت مجله شبونه مشاهده نمایید.

مشکل ریپورت شدن در تلگرام

ریپورت شدن در تلگرام یکی از مشکلاتی است که کاربران تلگرام برخی از مواقع با آن دست و پنجه نرم میکنند و نمیتوانند به کسی پیام یا pm ارسال نمایند.

آموزش رفع ریپورت در تلگرامآموزش رفع ریپورت در تلگرام,مشکل ریپورت شدن در تلگرام

اپلیکیشن تلگرام برای جلوگیری از مزاحمت های برخی کاربران برای یکدیگر قانونی را در این اپلیکیشن وضع کرده که اگر یک کاربری برای دیگران مزاحمت ایجاد کرد و او برای مدتی قادر به ارسال پیام برای دیگران نخواهد بود.

نحوه ریپورت شدن در تلگرام

تا حالا برای شما هم پیش امده که یک مخاطبی که شماره اش در گوشی شما ذخیره نیست پیامی برای شما ارسال کرده است که در بالای صفحه گزینه ای به نام Report در نمایش داده میشود که به شما این امکان را میدهد اگر او مزاحم شده است او را ریپورت کنید.

در صورتی که تعداد دفعات ریپورت شدن یک مخاطب زیاد شود و توسط چند نفر دیگر نیز در فاصله کمی ریپورت شود او دیگر از طرف تلگرام به عنوان مزاحم شناخته میشود و برای مدتی جریمه خواهد شد و قادر نخواهد بود به افراد ناشناس دیگر که شماره اش در گوشی ذخیره نیست پیام ارسال کند.

نحوه فرستادن پیام هنگام ریپورت بودن

در این مواقع فقط میتواند به کسانی که قبلا پیام داده ایم و چت کرده اید پیام بفرستید در غیر این صورت به افرادی که جزو مخاطبان تلفن همراه شما نیستند نمیتواند پیام ارسال کنید.

همچنین افراد دیگر برای ارسال چیام به شما باید یک پیام را 10 بار برای شما ارسال کنند که شما پیام انها را ببینید.

آموزش رفع ریپورت در تلگرام

روش های مختلفی برای رفع ریپورت در تلگرام وجود دارد که در ادامه این مطلب آنها را اموزش میدهیم.

استفاده از ربوت تلگرام

با استفاده از ربوت تلگرام میتوانید این مشکل را ل کنید برای این امر باید spambot@ را بزنید تا وارد ربوت شوید

بعد از وارد شددن به صفحه ربات در پایین صفحه روی گزینه Start بزنید و بعد از زدن این گزینه همه مراحل به ترتیب آموزش داده شده است و میتوانید به مرحله به مرحله انجام دهید. و خیلی راحت خواهید توانست در طی 24 ساعت، از ریپورت تلگرام خارج شوید.

آموزش رفع ریپورت در تلگرامآموزش رفع ریپورت در تلگرام,مشکل ریپورت شدن در تلگرام

پس از کلیک روی گزینه Start پیغامی به شما نمایش داده خواهد شد که چند گزینه برای انتخاب در آن دارید. در این جا روی گزینه This is a mistake (اشتباهی رخ داده است) کلیک نمایید. برای مشخص شدن مدت زمان ریپورت بودن ، روی گزینه I wrong, please release me کلیک نمایید.

آموزش رفع ریپورت در تلگرام,مشکل ریپورت شدن در تلگرام

در مرحله بعد پیغامی مبنی بر اینکه برای خارج شدن از ریپورت باید با تیم پشتیبانی تلگرام تماس حاصل کنید، برایتان به نمایش در خواهد آمد. در اینجا روی گزینه Yes کلیک کنید.

پس از انجام این مرحله، پیغامی برای شما به نمایش در خواهد آمد که در آن از شما سوالی مبنی بر اینکه آیا برای کسی مزاحمت ایجاد نموده اید یا خیر ، پرسیده شده است. در این قسمت روی گزینه No, Never did that کلیک نمایید.

آموزش رفع ریپورت در تلگرام

حال تلگرام از شما می خواهد متنی برایش ارسال کنید که در آن رفع ریپورت تلگرام را خواستار باشید. متنی مانند متن زیر نوشته و برای همان ربات ارسال نمایید.

Hi , Dear Telegram Support
I was wrongly reported for spamming, please release me
Thanks a lot

پس از ارسال این متن، پیامی برای شما ارسال خواهد شد که در آن گفته شده رفع ریپورت شما در حال بررسی بوده و به زودی نتیجه برایتان ارسال خواهد شد.

معمولا طی 24 ساعت پس از انجام مراحل، ریپورت تلگرام رفع می گردد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *