فیلم کامل واکنش ابی خواننده به تقلید صدای حامد آهنگی

فیلم کامل واکنش ابی خواننده به تقلید صدای حامد آهنگی

فیلم کامل واکنش ابی خواننده به تقلید صدای حامد آهنگی در جوکر و پیام ابی خواننده برای حامد آهنگی درباره تقلید صدای ابی همراه با واکنش ها به کارهای طنز حامد آهنگی و ادا دراوردن رفتارها و حرکات ابی خواننده که در شبکه های اجتماعی حساب سر و صدا کرده است .

حامد آهنگی از کمدین های سرشناس کشورمان میباشد که علاوه بر مجریگری در عرصه تهیه کنندگی نیزز فعالیت دارد و مهمترین کار او برنامه شب آهنگی میباشد..

فیلم کامل واکنش ابی خواننده به تقلید صدای حامد آهنگی

واکنش ابی خواننده به تقلید صدای حامد آهنگی

ابی خواننده لس آنجلسی در اینستاگرامش به تقلید صدایش توسط حامد آهنگی واکنش نشان داد و پیامی را برای این کمدین ارسال کرد.

حامد آهنگی که بارها در برنامه های مختلف اقدام به اجرای تقلید صدا و حرکات ابی کرده بود در نهایت این خواننده به او واکنش نشان داد و در اینستاگرامش از حامد آهنگی تشکر کرد و گفت خیلی خوشحالم اینگونه با تو آشنا شده ام.

ابی از خواننده های خوش اخلاق بوده که چند پیش هم محسن چاووشی با او درگیر شده بود و با همسر ابی استوریهای توهین آمیزی ارسال میکردند و در نهایت ابی با در یک ویدیو اقدم به خواندن یکی از آهنگ های محسن چاوشی کرد و این ماجرا ختم شد.

حالا او برای حامد آهنگی هم یک پیام تشکر ارسال کرد.

چند پیش ابی در مصاحبه درباره خلیج فارس صحبت های را بیان کرد که حسابی برایش گران تمام شد او درباره علت اجرا نکردن آهنگ خلیج فارس در عربستان را احترام به عربها عنوان کرد که حسابی ایرانیان را ناراحت کرد.

بیوگرافی حامد آهنگی

حامد آهنگی یا حامد گینس خندوانه متولد ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۵۸ در شهر بندر انزلی، استندآپ کمدین ایرانی است. حامد آهنگی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ شروع کرده و وارد یکی از گروههای نمایشی بندرانزلی شد و باحضور در نمایش درامبه کارگردانی مرحوم محمد علی انتظاری در جشنواره تاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد و همین اتفاق نقطه عطفی شد تا حامد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *