عکس / واکنش علی کریمی به اختلاس فولاد مبارکه

عکس / واکنش علی کریمی به اختلاس فولاد مبارکه

واکنش علی کریمی به اختلاس فولاد مبارکه که باز هم مثل همیشه با استوری جنجالی به یکی از دیگر اتفاقات کشورمان واکنش نشان داده است.

هنوز جنجال استوری علی کریمی درباره نذری تمام نشده این بار این فوتبالیست در اینستاگرامش استوری دیگری به اشتراک گذاشته و درباره پرونده فولاد مبارکه واکنش نشان داده است.

عکس / واکنش علی کریمی به اختلاس فولاد مبارکه

علی کریمی از فوتبالیست های پر آوازه کشورمان بوده که سالها در تیم ملی ایران حضور داشته و گل های مهمی را به ثمر رسانده است او از جمله بازیکنانی بوده که در تیم بایرن مونیخ حضور داشته و شهرت جهانی دارد.

علی کریمی پاشاکی، معروف به علی کریمی، در ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج متولد شد. او فرزند سوم خانواده‌ای از شمال کشور و از اهالی شهر لاهیجان می‌باشد.

عکس / واکنش علی کریمی به اختلاس فولاد مبارکه

تا سوم راهنمایی، دانش‌آموز ممتازی بوده‌ است اما در دوران دبیرستان با افت تحصیلی مواجه می‌شود. سرانجام تحصیلات خود را با دریافت مدرک دیپلم پایان می‌دهد و پس از آن روی فوتبال تمرکز می‌کند. فعالیت مورد علاقه‌اش والیبال ساحلی است و در کرج پیتزا فروشی دارد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

* سید حسین خادمیان : علی کریمی را 80 ضربه شلاق بزنید
* علی کریمی نذری دادن را مسخره کرد
* علی کریمی حسن عباسی را شست و پهن کرد

علی کریمی فوتبال خود را از تیم نوجوانان باشگاه فوتبال نفت تهران شروع کرد، برادر بزرگترش، فرشید نیز یکسال قبل از وی برای این تیم بازی می کرد. سپس به نوجوانان سایپا رفت و در رده جوانان این باشگاه بازی کرد و بعد از آن به فتح تهران پیوست و در سال ۱۳۷۵ موفق شد تا به تیم بزرگسالان راه یابد.

 

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *