سید حسین خادمیان : علی کریمی را 80 ضربه شلاق بزنید

سید حسین خادمیان : علی کریمی را 80 ضربه شلاق بزنید

سید حسین خادمیان با حمله به علی کریمی معتقد است با این فوتبالیست را 80 ضربه شلاق زد تا درس عبرتی باشد برای کسانی که به مقدسات بی احترامی میکنند.

سید حسین خادمیان : علی کریمی را 80 ضربه شلاق بزنید

حمله سید حسین خادمیان به علی کریمی

حجت الاسلام سید حسین خادمیان در واکنش به درگیری لفظی حامد رضا معاونیان و علی کریمی نوشت :

العیاذ بالله نسبت دادن بی شرف به مسلمان جایز نیست و در برخی متون فقاهی برای مستعمل آن ۸۰ ضربه شلاق تعیین شده است. این که دو شخص در ملاء عام به یکدیگر این کلمه را نسبت دهند صرف نظر از معصیت و وجوب استغفار ؛ سقف سقوط ادب در جامعه ما را نشان می دهد !

علی کریمی چندی پیش در ایسنتاگرام استوری به اشتراک گذاشت و نوشت که بهتر است هزینه های نذری دادن را صرف بیماران نیازمند کرد در واکنش به این استوری، حامد رضا معاونیان در یک سخنرانی علی کریمی را بی شرف خطاب کرد و گفت نذری را برای شفای بیمار نمیدهند بلکه برای مظلومیت امام حسین میدهند.

علی کریمی نیز در پاسخ به این روحانی او را بی شرف خطاب کرد.

پاسخ علی کریمی به روحانی که به او گفت بی شرف
ماجرای استوری توهین علی کریمی به نذری محرم
پست جنجالی علی کریمی برای نه به گرانی

بعد از این اتفاقات بسیاری از فوتبالیست ها و بازیگران به حمایت از علی کریمی پست ها و استوری های متعددی را به اشتراک گذاشتند و او را با شرف خطاب کردند و از کارهای انسان دوستان او نوشتند.

همچنین برخی از سلبریتی ها مدعی بودند در بسیاری از کشورهای جهان از نخبه و پیشکسوتان یک حرفه تقدیر به عمل می آید و به آنها احترام میگذارند اما در ایران به انها اهانت میکنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. گفته به هر کس که بگه بی شرف باید شلاق زد نه فقط کریمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *