ماجرای استوری توهین علی کریمی به نذری محرم و امام حسین +عکس

ماجرای استوری توهین علی کریمی به نذری محرم و امام حسین +عکس

ماجرای استوری توهین علی کریمی به نذری محرم و امام حسین با عکس و جزئیات کامل را در این صفحه ببینید.

ماجرای استوری توهین علی کریمی به نذری

علی کریمی در ایام محرم استوری جنجالی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بسیاری از رسانه های تندرو این استوری او را توهین به مقدسات می دانند.

علی کریمی در استوری خود نوشته بود میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول درمان میمیرند .

ماجرای استوری توهین علی کریمی به نذری محرم و امام حسین +عکس

این پست استوری علی کریمی با واکنش های بسیار تندی همراه شد و برخی از روحانیون و حتی مداحان به شدت از او انتقاد کرده و شهرداری تهران همه بیلبورد های تبلیغاتی که عکس علی کریمی بر روی آن بود را جمع آوری کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید

علی کریمی حسن عباسی را شست و پهن کرد
پست جنجالی علی کریمی برای نه به خرید مرغ و تخم مرغ
فیلم حمله علی کریمی به سیسمونی نوه قالیباف

علی کریمی چند سال است در شبکه های اجتماعی حسابی با پست های جنجالی سر و صدای زیادی به راه انداخته و انتقادات فراوانی از او میشود.

ماجرای استوری توهین علی کریمی به نذری محرم و امام حسین +عکس

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

داشتم کانالها رو می‌خوندم، خبر جمع آوری بیلبوردهای علی کریمی از سطح شهر تهران رو خوندم. متعجب شدم؛ یه فرد معتقدی که در برهه‌های مختلف زمانی ارادت خودش رو به دستگاه اهل بیت ثابت کرده، به اشتباه و در اثر ابتلائات یک مطلبی رو‌ در مورد نذری منتشر کرده. ما باید چه کار کنیم؟ حذف کنیم این آدم رو؟ ممنوع التصویرش کنیم؟ ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.

ماجرای استوری توهین علی کریمی به نذری محرم و امام حسین +عکس

عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم‌ میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

8 نظر

  1. فقط امام حسین می ماند بقیه نام ها فانی

    تاکی پول مردم بدبخت ایران که ارزو یه پراید یه اپارتمان ۵۰ متری دارند باید خرج این دزدان بیت المال فوتبالیست که نه اعتقادی نه دین دارند بشه

  2. آقای کریمی لطفا مواظب باشید متنی که منتشر می کنید شبیه گفته های منافقین در زمان رسول الله ص نباشد البته از امثال شما که اطلاعات دینی ندارید بیش از این توقع نیست ؛ اگر حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن که بلدید؛ سوره مبارکه منافقون آیه 7.
    هم الذین یقولون لا تنفقوا علی من عند رسول الله حتی ینفضوا ولله خزائن السماوات والارض ولکن المنافقین لا یفقهون
    آنها کسانی هستند که می‌گویند: «به افرادی که نزد رسول خدا هستند انفاق نکنید تا پراکنده شوند!» (غافل از اینکه) خزاین آسمانها و زمین از آن خداست، ولی منافقان نمی‌فهمند!

  3. برا چی به این نکته گویا نعل وارونه میزنید؟ چرا وارونه به قضیه برعکس نگاه میکنید؟ این چه زلویه دیدی هست که انتخاب میکنید، بنده نه فوتبالیم نه چندان اقای کریمی رو میشناسم ولی کجای این متن به نذری توهین کرده؟ ایشون میگه هر چیزی جای خودش، نگفته فلان مریض لاعلاج، میگه بیمار بی پول، کدوم ادم منطقی و خداترسی قبل از اینکه بیمارش رو علاج کنه میره نذری میده؟ کدوم دینی و امام حسینی به این نذری رضایت داره؟ کسی با نذری مشکلی نداره قطعا هیچ حُسنی نداشته باشه تو این وضعیت گرونی چقد گرسنه ها سیر میشن، گوشت و خورش نخورده ها اطعام میشن، صحبت ایشون اینه نگاهی به بیمارهایی که از درد بی پولی علاج نمیشن هم داشته باشیم، حتی بقول روحانیون اهم فی المهم چمدونم همچین چیزایی داشته باشیم.

  4. رزمین فروزان

    علی آقا درود به شرفت تو شرف یک ایرانی اصیلی و احسنت به شجاعت وخرافه ستیزیت مرحبامرد

  5. کیوان مقدم

    علی کریمی و امثال اون تا تونستن پول بیت المال رو کشیدن بالا، برای سیاه نمایی هم یه چند جایی یه چند پرسی عدس پلو جابجا کرده ، حالا یکی نیست به این آقا بگه حاجی تو خودت پیش قدم شود و یه ذره از اون میلیاردها دلاری که از بین المال گرفتی رو خرج همون مریضایی کن که ظاهراً دلت براشون میسوزه
    من نمیدونم جریان تو و اون حاجی چی بوده، ولی اینو میدونم تو آدم بشو نیستی علی کریمی، اون حاجی هم خوب گذاشته توی پاچه ت

  6. سلام آقای علی کریمی حرف حق را دارند میگند من بچه خودم ۵سال هست مریضه ولی از پول درمانش عاجزم نزدیک ۱۲۰میلیون قرضدارشدم حالا بجای نذری دادن که همه تعریف کنند شماهارو دست یه خانواده کم درامد رو بگیرید این از هزار نذری بهتره طوری صدقه بدید با دست راست که دست چپ خبر نشه

    • سلام از آقای کریمی هزینه درمان رو بگیرید که حق میگن
      ان شاءالله که شفا پیدا کنه

  7. کریمی خائن💩💩💩💩💩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *