فیلم ویولن نوازی با آرشه پاره در کنسرت آرون افشار خواننده

فیلم کامل سوتی ویولن نوازی با آرشه پاره در کنسرت آرون افشار خواننده پاپ و حواشی و حنجال ها و واکنش ها به ویولون نوازی الکی و دروغ در کنسرت آرون افشار خواننده ها پاپ و آهنگ فلش بک را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کار کثیف ویولن نوازی با آرشه پاره در کنسرت آرون افشار خواننده

ویولن نوازی با آرشه پاره در کنسرت آرون افشار

ویدیویی از کنسرت آرون افشار خواننده پاپ ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است که جنجال زیادی برای او به وجود آورده است در این ویدیو ویولون نوازی یکی از نوازنده های کنسرت را نشان می دهد که به یکباره آرشه ویولون نوازنده پاره می شود اما موزیک به همان کیفیت و یکنواختی در حال ادامه پخش شدن است.

اینجا نشان میدهد این موزیک از قبل ضبط شده و نوازنده صرفاً در حال پانتومیم می باشد .

حالا این ویدیو در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است و به آرون افشار انتقاد کردند که نباید با موسیقی از پیش ثبت شده کنسرت خود را برگزار کند و یا اینکه به افراد حاضر در سالن این توضیح را در مورد نوازنده ها بدهد.

به هر حال چنین اتفاقی در برخی از کنسرت ها شایع می باشد و خواننده ها با آهنگ های از پیش ضبط شده اجرا می‌کنند اما عرف کنسرت‌های این است که نوازنده ها به صورت زنده نوازندگی کنند

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا