پاسپورت آمریکایی باران کوثری + عکس و جزئیات

پاسپورت آمریکایی باران کوثری + عکس و جزئیات

پاسپورت آمریکایی باران کوثری + عکس و جزئیات را به همراه حواشی در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای پاسپورت آمریکایی باران کوثری

چندی پیش آقای کوشکی درباره خانواده رخشان بنی اعتماد انتقاداتی را ارائه کرد که باعث واکنش های بسیار زیادی شد و شمار زیادی از هنرمندان در راستای این صحبت های اقای کوشکی تصمیم به تحریم جشنواره فیلم فجر گرفتند و اعلام کردند تا وقتی صدا و سیما درباره این توهین عذرخواهی نکند ما هیچگاه نه در تلویزیون حضور پیدا میکنیم و نه در جشنواره فیلم فجر.

خلاصه آنقدر هنرمندان شناخته شده اعلام عدم حضور در جشنواره فجر کردند که برخی از اهالی صدا وسیما شروع به افشاگری درباره خانواده بنی اعتماد کردند.

پاسپورت آمریکایی باران کوثری + عکس و جزئیات

تصویری از پاسپورت آمریکایی باران کوثری در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که حواشی و واکنش های بسیار زیادی را به همراه داشته است.

خانم کوثری دختر رخشان بنی اعتماد کارگردان معروف کشورمان میباشد که گویا دو تابعیتی بوده و دارای پاسپورت آمریکایی است.

ترجمه متن روی پاسپورت امریکا

بخشی از متن سوگند شهروندی ایالات متحده که شخص را ملزوم به رعایت آن میکند:
بدینوسیله سوگند می‌خورم کلا و تمامی وفاداری خود به هر پادشاه یا دولتمرد و دولت و حکومت و مملکتی که تاکنون شهروند آن بوده‌ام را طرد کرده!
در برابر کلیه دشمنان داخلی و خارجی به دفاع و حمایت از قانون اساسی و قوانین ایالات متحده آمریکا پرداخته و به آن ایمان و وفاداری واقعی بورزم!
هنگامی که قانوناً لازم باشد برای دفاع از ایالات متحده تفنگ به دست خواهم گرفت!
من این تعهد را آزادانه و بدون هیچگونه تحفظ یا نیت طفره روی می‌پذیرم. خداوندا به من کمک کن.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ساعتی است تصویری منتسب به پاسپورت آمریکایی باران کوثری در فضای مجازی منتشر شده که تاکنون تایید یا تکذیبی از سوی این بازیگر نسبت به این موضوع منتشر نشده است.

با توجه به تردیدی که در صحت و سقم تصویر منتسب به پاسپورت باران کوثری وجود دارد باشگاه خبرنگاران جوان در تماس تلفنی با جهانگیر کوثری پدر این بازیگر، موضوع را پیگیری کرد که وی بدون تایید و رد کردن این موضوع، گفت: این مسئله شخصی است و دخترم در صفحه خود واکنش نشان خواهد داد

باران کوثری (زادهٔ ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه اهل ایران است.

او دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. خودفروخته ی بدبخت

    • مگه با پاسپورت ایران میشه جایی هم رفت!!! شما کاری کردید که آدم نه میتونه بره نه میتونه بمونه.

      • سلام با احترام، این مشکل تمام کسانی است که تکلیف خودشان را هنوز با خودشان روشن نکرده اند به قول قدیمی ها: “یا زنگی زنگ باش یا رومی روم”البته به یاری امام زمان (عجل الله)انشاءالله ایرانی شجاع انقلابی وطن پرست باشید.به امید روزهای بهتر

  2. یعنی اگر آمریکا بخواهد با ایران بجنگد خانم کوثری باید تفنگ بدست بگیرد و با ما که در ایران هستیم بجنگد؟!
    عجب!
    خعیلی وطن پرست هستند ایشون!
    یعنی همون آمریکا را می پرستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *