بیوگرافی دارا حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت (نقش هاشم در از سرنوشت)

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت در نقش هاشم فصل دوم از سرنوشت را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال جذاب از رشنوت که از شبکه دوم سلیما مدتیست که بر روی انتن رفته است این روزها مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است.

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت بازیگر نقش هاشم از سرنوشت

فصل اول این مجموعه در آبان ماه از شبکه دو پخش شدن و حالا فصل دوم آن از 28 دی ماه بر روی انتن رفته است و یکی نکات مهم ان حضور دارا حیایی پسر امین حیایی است که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته است.

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت

فصل اول این مجموعه درباره دو شخصیت به نام هاشم و سهراب بود که دوران کودکی خود را به سر میبردند این دو نفر در پرورشگاه زندگی میکردند و با هم بسیار صمیمی بودند .

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت بازیگر نقش هاشم از سرنوشت

در فصل دوم این دو شخصیت بزرگ شده و دارا حیایی نقش هاشم را بازی کرده و کیسان دیباج بازیگر نقش جوانی سهراب میباشد.

مردم به این مجموعه بسیار علاقمند شده اند به خصوص وقتی فهمیده اند که پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت حضور داشته استو  نقش مهم و پررنگی را بازی میکند که تقریبا همان نقش هایی است که پدرش سالها در سینما بازی میکرده است.

دارا حیایی پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال 1375 در تهران به دنیا آمد.

مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است. سال 1375 مونا از امین جدا شد و حضانت دارا را به عهده گرفت. مادر و پسر سالها در خارج از کشور به سر بردند و چند سال قبل به ایران بازگشتند.

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت بازیگر نقش هاشم از سرنوشت

دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

دارا به واسطه چهره جذاب و شیرینش مدلینگ بود و تصاویر او در بیلبوردهای تبلیغاتی دیده می شد.

بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر نقش جوانی هاشم در سریال از سرنوشت

خلاصه داستان

داستان این سریال که در ادامه فصل اول سریال از سرنوشت است در داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر بچه پرورشگاهی شروع می شود. این دو در فصل اول در یک مرکز زندگی می کردند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می رسند. این دو در سر آرزوهای بزرگی دارند، فراز و نشیب زندگی آنها محور روایت اتفاقات این سریال است.

«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و به فصل دوم آن بازیگرانی چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و … اضافه خواهند شد.

«از سرنوشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت (بازیگر نقش هاشم از سرنوشت)

گفتید «از سرنوشت» موقعیت عجیب و غریبی بود. دقیقا چه چیزی باعث شد که تصمیم بگیرید با این سریال در تلویزیون دیده شوید؟
بله خیلی، سریال «از سرنوشت» کاری کرد که نگاهم عوض شد. با شخصیت «هاشم» خیلی ارتباط برقرار کردم و از او خوشم آمد. دیدم چقدر خاکی، جذاب و بانمک است، یعنی در واقع ورژنی از خودم را در او دیدم، به همین دلیل خیلی دوستش داشتم.
یعنی احساس کردید شبیه به خود شماست؟
خب زندگی «هاشم» زمین تا آسمان با زندگی من فرق دارد، اما روحیاتش، این که سعی می‌کرد با خنده زندگی‌اش را بگذراند، برایم جالب بود.
بازیگری چه بعد از «شعله‌ور» و چه اکنون بعد از «از سرنوشت»، چقدر برایتان جدی است، قصد دارید ادامه بدهید؟
بازیگری برای من یک شغل جدی است و صددرصد آن را ادامه می‌دهم.

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت در نقش هاشم فصل دوم از سرنوشت

در بازیگری چقدر از تجربیات پدر استفاده می‌کنید؟
هرجا که مشکل داشته باشم، چه در بازی چه در متن فرقی نمی‌کند، زیاد از پدر سوال می‎کنم.

آقای حیایی چقدر در انتخاب‌های شما موثر هستند؟
من خیلی از پدر سوال می‌کنم، اما او می‌گوید که تصمیم‌گیرنده خودت هستی و من فقط برای تو راهنما هستم، یعنی یک سری چیز‌ها به تو می‌گویم و در نهایت خودت باید تصمیم نهایی را بگیری. من هم نظرش را می‌پرسم، به نظرش فکر می‌کنم و تصمیمم را می‌گیرم.

پسر امین حیایی در سریال از سرنوشت در نقش هاشم فصل دوم از سرنوشت

قبل از ورود به عرصه بازیگری چطور وچقدر خودتان را برای این نوع واکنش‌ها آماده کرده بودید؟
من اصلا مشکلی ندارم، هر انسانی نظر خودش را دارد و نظر همه آن‌ها هم قابل احترام است و کاملا درک می‌کنم. من قدرت این را ندارم که بخواهم ذهنیت مردم را عوض کنم، مردم چیزی را که دوست دارند می‌بینند و من به آن‌ها احترام می‌گذارم.

دارا حیایی و فاطیما بهارمست در سریال از سرنوشت

او درباره نقش هاشم میگوید سریال «از سرنوشت» واقعاً از سرنوشتی است برای خودش؛ چرا که با خواندن فیلمنامه,نقش هاشم را خیلی دوست داشتم، حتی زمانی که ۱۸ سالگی آن را بازی می‌کردم. در خانه با حال و هوای هاشم زندگی می‌کردم، مادرم می‌گفت مگر پنج سال پیش است، دیگر بزرگ شدی، اما من حدود ۸ ماه با ۱۸ سالگی هاشم زندگی می‌کردم.

وی افزود: در فصل دوم سادگی هاشم را دوست داشتم و در فصل سوم شما با اتفاقات متفاوت در زندگی هاشم روبه رو خواهید شد. با هر دو کارگردان تجربه‌های خوبی داشتم و از آن‌ها یاد گرفتم حتی در کنار بازیگران مقابل هم یاد گرفتم.

فصل سوم این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان به اتفاقات دوران جوانی دو شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

پیش‌تر دو فصل این سریال که به دوران کودکی، نوجوانی و ماجراهای خروج هاشم و سهراب از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و اولین تجربه‌های حضور مستقل‌شان در اجتماع می‌پرداخت از این شبکه پخش شد که توانست عنوان یکی از سریال‌های پربیننده تلویزیون را به خود اختصاص دهد و با استقبال مخاطبان مواجه شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *