چرا افکت های استوری اینستاگرام نمیاد + راه حل دقیق

چرا افکت های استوری اینستاگرام نمیاد + راه حل دقیق فعال کردن و اجرای افکت های استوری اینستاگرام را در این صفحه ببینید.

چرا افکت های استوری اینستاگرام نمیاد + راه حل دقیق

چرا افکت های استوری اینستاگرام نمیاد

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه اجتماعی بوده که باعث در ایران نیز بسیار پرطرفدار است.  رابط کاربری جذاب و آسان برای تفسیر و دنبال کردن برای برخی ممکن است دلیل بزرگی باشد زیرا چشمان ما به دیدن “محتوای خوب” در این برنامه ها عادت کرده است. فقط به این دلیل است که این اپ به گونه ای ساخته شده اند که کاربران را جذب کنند. اما هنگامی که با یک رابط کاربری بد آشنا می شویم، باعث می شود به رابط های «خوب» موجود بیشتر اهمیت دهیم. یک رابط کاربری خوب چشم نواز، ظریف و ساده است که اینستاگرام قطعاً یکی از انها است.

اینستاگرام تنها اپلیکیشنی است که در مقایسه با هم‌ رده های خود به کاربران اجازه می‌دهد طعم محبوبیت را به شیوه‌ای مفید بچشند. به کاربران خود پلتفرمی داده است تا محبوبیت آنی و راحت در بین سایر کاربران به دست آورند. ادغام آن با فیس بوک، توییتر و غیره به کاربران اجازه بیشتری برای نشان دادن استعداد خود داده است. کاربران همیشه ایده های هشتگ متفاوتی را برای برجسته کردن تصاویر خود در میان انبوه پست ها ارائه کرده اند. مهمتر از همه، این پلت فرم نه تنها برای عکاسان، بلکه وبلاگ نویسان، نویسندگان، طراحان، هنرمندان و غیره گزینه عالی است.

✅ همچنین ببینید نحوه قرار دادن برگزیده ها در اینستاگرام

قبل از فعال سازی افکت های اینستاگرام و برای استفاده از قابلیت‌های ویژه آن ، در شروع باید مطمئن شوید که از آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنید.نکته مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که افکت های این اپلیکیشن صرفا جهت دوربین جلویی گوشی و تبلت قابل اجرا است. کاربران می توانند از این افکت ها برای صورت و همچنین ویدئو یا عکس استفاده نمایند.

اپلیکیشن اینستاگرام هم ممکن است مانند سایر اپلیکیشن‌های موبایلی دچار مشکلات عملکردی خاصی شود. بروز برخی از این مشکلات کاملا طبیعی بوده و برخی مشکلات دیگر هم علل و منشا معقولانه‌ای دارند.

دانلود افکت اینستاگرام

اول باید جدیدترین نسخه به روز شده اینستاگرام را دانلود کنید. از گوگل پلی یا اپ استور برنامه را دانلود و‌دریافت کنید. می‌توانید در اینترنت دانلود اینستاگرام با فیلتر چهره را انتخاب کنید.

چرا افکت های استوری اینستاگرام نمیاد + راه حل دقیق

۲- برنامه را نصب کنید و به قسمت استوری بروید. سپس عکس پروفایل خود در بالای صفحه Feed را لمس کنید.

۳- دوربین را به حالت عادی یا سلفی قرار دهید و با استفاده از فیلترهای مورد نظر که در پایین صفحه می‌بینید، عکس یا فیلم‌تان را بگیرید.

۴- در مرحله بعد روی گزینه Your Story بزنید و عکس یا فیلم خود را استوری کنید.

۵- اگر تمایل دارید لایو بگذارید، از همان قسمت پایین صفحه روی بخش Live بزنید. یکی از آیکون‌های مختلف افکت چهره را انتخاب کنید و با آن لایو خودتان را اجرا کنید.

چرا افکت های استوری اینستاگرام نمیاد + راه حل دقیق

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا