کتایون ریاحی و الهام پاوه نژاد بر سر سعید صمیمی به جان هم افتادند

کتایون ریاحی و الهام پاوه نژاد بر سر سعید صمیمی به جان هم افتادند

الهام پاوه نژاد با انتشار تصویری از خود و سعید صمیمی کنایه ای به کتایون ریاحی زد . کتایون ریاحی چندی پیش به سعید صمیمی تهمت تعرض و تجاوز زده بود که بازتاب گسترده ای در رسانه ها به همراه داشت .

کتایون ریاحی و الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد که در صحنه تئاتر با سعید صمیمی همکار شده است با این بازیگر عکس دو نفره به اشتراک گذاشت که بیشتر مخاطب اش کتایون ریاحی بود.

کتایون ریاحی و الهام پاوه نژاد بر سر سعید صمیمی به جان هم افتادند

الهام پاوه نژاد در سال 1351 به دنیا امده است و در حال حاضر 50 سال سن دارد او دارای دیپلم تجربی و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران میباشد.

زمانی که 19 ساله بوده علارغم مخالفت های شدید خانواده اش وارد هنر بازیگری شده است او موفق شد فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه نیاوران در سال 1371 اخذ نماید.

همچنین ببینید ماجرای درگیری کتایون ریاحی با رضا کیانیان 

پدر این هنرمند ارتشی بوده و اصالتا اهل شهرستان کاوه هستند و مادر او کرمانشاهی میباشد. شانزده سال قبل او اولین نفر بعد از انقلاب بود که برای خواندن اشعار فروغ فرخزاد مجوز گرفت.

الهام پاوه‌ نژاد اواخر دهه 70  با فریبرز کامکاری ازدواج کرد و در سن 30 سالگی در سال 79 صاحب فرزند دختری بنام کردیا کامکاری شد.

از زندگی شخصی او با همسرش اطلاعی در دست نیست.وی بجز بازیگری نویسندگی را نیز دنبال می‌کند و در کارگاه های بازیگری مدرس است. از آثار الهام پاوه نژاد می‌توان به سریال مانکن و سریال همسران اشاره کرد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *