کتک زدن آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی و چشم کبود آزاده نامداری

کتک زدن آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی و چشم کبود آزاده نامداری

کتک زدن آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی و چشم کبود آزاده نامداری چه علتی داشت؟ جزئیات را در این صفحه ببینید.

کتک زدن آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی

آزاده نامداری مجری تلویزیون در سال 1393 در اینستاگرامش تصویری از چشم کبود خود را به اشتراک گذاشت و مدعی بود که فرزاد حسنی او را کتک می زده است بعد از انتشار این تصویر در اینستاگرامش نوشت متاسفانه که مجبورم این عکس خصوصی را منتشر کنم اما این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون حالمو رویت کرده اند.

کتک زدن آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی و چشم کبود آزاده نامداری

او با انتقاد از صدا و سیما نوشت “متاسفم برای صدا و سیمایی که آنتن زنده اش را به دست کسی می سپارد که به نزدیکترین کس خود رحم نکرده است و ازدواج با من را فقط یک نمایش میدید”

آزاده نامداری همچنین ادامه داد که به لطف پدرم حق طلاق با من بود وگرنه زنده نبودم و این عکس تلخ کاملا واقعی است برای هوادارانی می‌گویم که از فرزاد حسنی بت ساخته اند! او خطاب به فرزاد حسنی نوشت خوشحالم که دیگه نمیبینمت

فرزاد حسنی بعد از انتشار صحبتهای آزاده نامداری در اینستاگرام واکنش نشان داد و با متن طولانی پاسخ آزاده نامداری را داد

او نوشت: کوتاه! کوتاه از آن جهت که احساس من بر این عقیده استوار است که حریم خصوصی افراد متعلق به ذوالحرم است ولاغیر. بر فرض محال اگر این ادعاهای کذب صحت هم داشت، آیا این روش درستی برای بیان آنهاست؟ ریختن آبروی دیگران و حتی خانواده خود به چه قیمتی؟ به قیمت پخش تصویرمان از تلویزیون؟! انسان ها را از روشی که برای رسیدن به هدفشان انتخاب می کنند بشناسید..

دعوای آنها در اینستاگرام هم همچنان ادامه داشت تا اینکه کاربران شبکه‌های اجتماعی از آنها خواستند که مشکلات شخصی شان را در دادگاه خانواده حل کنند و با مصاحبه های مختلف زندگیشان را به تصویر نکشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *