کشف حجاب شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت بدون حجاب و کلاه

فیلم کشف حجاب شهره لرستانی (مازیار لرستانی) بعد از تغییر جنسیت

کشف حجاب شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت بدون حجاب و کلاه

کشف حجاب شهره لرستانی (مازیار لرستانی) بعد از تغییر جنسیت بدون حجاب و کلاه که گویا از این به بعد او به صورت رسمی با پوشش مردانه در ملاعام ظاهر خواهد شد.

عکس و فیلم کشف حجاب شهره لرستانی

شهره لرستانی با نام جدید مازیار لرستانی بعد از مجوز رسمی برای تغییر جنسیت حالا دیگر به عنوان یک جسن مذکر شناخته میشود و سرنوشت بازیگری او در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست آیا او در عرصه بازیگری کنار گذاشته میشود یا خیر!

کشف حجاب شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت بدون حجاب و کلاه

به هرحال خاطرات بسیار زیادی از این بازیگر در فیلم ها و سریال های مختلف داریم سریال سه در چهار بدون شک یکی از بهترین سریالهایی بوده که از خانم / اقای لرستانی دیده ایم که در نقش مادر خیلی خوب طنازی میکرد.

فیلم سینمایی اخراجی ها نیز از دیگر شاهکارهای این هنرمند محبوب کشورمان بود که در نقش همسر حاجی گرینوف به بهترین شکل ممکن ظاهر شد و برای مردم خاطره سازی کرد.

حالا خبر هورمون درمانی او نیز در اینستاگرامش اعلام شده است که باید منتظر چهره کاملا مردانه او باشیم و شاید هم با سبیل و ریش های بلند دیگر او را ببینیم.

کشف حجاب شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت بدون حجاب و کلاه

شهره لرستانی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ با بازیگری در تئاتر شروع کرده است و در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به سینما راه یافت و در سال 1365 با سریال اغر بخیر اولین بار وارد تلویزیون شد و با سریال آپارتمان شناخته شد.

پیشنهاد میکنیم ببینید

فیلم هورمون تراپی شهره لرستانی
ریش و سبیل مازیار لرستانی همه را شوکه کرد
واکنش خواهر شهره لرستانی و حمایت ایشان

شهره لرستانی درباره کودکی اش می گوید:علاقه به بازی و نوشتن از کودکی در خون من بود. گروه تئاتر مدرسه همیشه دست من بود، از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم و در همان دوران قصه هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *