عکس / کشف نوزاد در افسریه تهران بازهم پیدا شدن نوزاد رها شده

عکس / کشف نوزاد در افسریه تهران بازهم پیدا شدن نوزاد رها شده

باز هم کشف نوزاد رها شده این بار در افسریه تهران که حرف و حدیث هایی را به همراه داشته است برخی ها از رسانه های معاند نسبت به این اتفاقات سعی میکنند موضوع را سیاسی کنند و وضعیت اقتصادی مردم را پیش بکشند.

عکس / کشف نوزاد در افسریه تهران بازهم پیدا شدن نوزاد رها شده

کشف نوزاد در افسریه تهران

اما برخی دیگر در این باره معتقد هستند قانون ممنوعیت سقط جنین و یا جلوگیری از فروش داروهای پیشگیری از بارداری باعث افزایش این گونه اتفاقات خواهد شد.

به هر حال رها کردن یک نوزاد توسط پدر و مادرش بدون شک از اتفاقات ناراحت کننده و غیر اخلاق بوده که صورت میگیرد حتی حیوانات هم نمیتوانند از فرزندانشان به این راحتی بگذرند که برخی از ادمها اینگونه با فرزندانشان رفتار میکنند و حتی برخی از انها نوزاد را در سطل زباله میگذارند.

محمدرضا هوشیار سرپرست بهزیستی در این باره میگوید مشکلات معیشتی را نمیتوان به تنهایی عامل اینگونه اتفاقات دانست و مسائل زیادی برای این اتفاقات وجود دارد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم پیدا شدن نوزاد ۳ ماهه رها شده در قبرستان خرم آباد
کشف نوزاد رها شده در صحرای زینلی
ماجرای رابطه با زن تایلندی و رها کردن او

ایشان به پدر و مادرهایی که نمیتوانند از نگهداری فرزندان خود بر آیند توصیه کرد بهتر است با شماره 123 تماس حاصل کنند تا مددجویان فرزندان انها را به مراکز نگهداری منتقل کنند و نیاز نیست که انها را کنار خیابان و مکان های دیگر رها کنند.

او با بیان اینکه تحویل نهایی کودک بهزیستی با حکم دادگاه انجام می‌شود و پس از تحویل کودک به بهزیستی اولویت نگهداری با خانواده زیستی وی است و اگر خانواده زیستی این کودک جهت باز پیوند مناسب نبود اولویت با واگذاری کودک به خانواده جایگزین مانند اقوام درجه یک و دو است اگر این نیز میسر نبود اولویت بندی واگذاری با فرزندخواندگی یا امین موقت است.

هوشیار اظهار کرد: در غیر از موارد فوق تا زمانی که یکی از سه شرط بالا فراهم شود کودک در مرکز بهزیستی نگهداری می‌شود.

سرپرست بهزیستی فارس ضمن بیان اینکه در سال 1400 جمعا 101 فرزند به متقاضیان فرزندخواندگی در استان فارس تحویل داده شده است ، افزود: در استان فارس یک شیرخوارگاه برای پذیرش نوزادان و کودکان رده سنی زیر 3 سال وجود دارد و آمارهای ارائه شده مربوط به کل استان فارس است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *