شاهین صادق زاده تایلند کیست ماجرای رابطه با زن تایلندی و رها کردن او

شاهین صادق زاده تایلند کیست ماجرای رابطه با زن تایلندی و رها کردن او

شاهین صادق زاده تایلند کیست ماجرای رابطه با زن تایلندی و رها کردن او و فیلم ادعای جنجالی زن تایلندی شاهین صادق زاده را در این صفحه ببینید.

شاهین صادق زاده تایلند کیست ماجرای رابطه با زن تایلندی و رها کردن او

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که یک زن تایلندی در حالی که یک دختر خردسال در کنار خود دارد مدعی است یک مرد به نام شاهین صادق زاده در تایلند با او رابطه داشته و حاصل رابطه آنها یک فرزند دختر است و بعد از به دنیا آمدن دختر شان مدتی بعد این مرد ایرانی آنها را رها کرده و رفته است حالا این زن در ویدیوی اعلام می کند که این مرد برگردد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

ماجرای فیلم خواستگاری حامد اکبری از دختر تایلندی
سعید مرادی زندانی در تایلند کیست؟
همسر تایلندی یوسف تیموری کیست؟

گویا شاهین صادق زاده مرد ایرانی توریست بوده که در تایلند با این خانم آشنا می شود و آشنایی آنها منجر رابطه آنها میگردد و این رابطه به یک فرزند دختر منتهی می شود

این زن همچنین می گوید که پلیس بانکوک با او همکاری نمی کند تا این توریست ایرانی را پیدا کند در نهایت این ویدیو را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و از این مرد میخواهد که هر چه زودتر به سراغ آنها بیاید و وضعیت آنها را مشخص کند اسم دختر آنها سارینا می باشد.

یکی از مهم‌ترین دلایل سفر ایرانیان به تایلند، سواحل زیبای این کشور است. به هرکدام از شهرهای توریستی تایلند که سفر کنید، امکان بازدید از سواحل زیبا و استفاده از انواع ورزش‌ها و تفریحات دریایی را خواهید داشت. اگر به قصد بازدید از جاذبه‌های طبیعی به تایلند می‌روید، پوکت بهترین انتخاب است. پوکت، بزرگ‌ترین جزیره تایلند است که تصاویری زیبا از سواحل شنی سفید رنگ را در ترکیب با آبی فیروزه‌ای دریا به نمایش گذاشته و در بخشی دیگر نیز سرسبزی جنگل‌های انبوه را به این ترکیب اضافه می‌کند. پوکت سواحل معروفی دارد که هریک از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند و انواع تفریحات آبی را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

بسیاری از هتل‌های این شهر نیز در نزدیکی دریا ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی می‌باشند. می‌توانید در سواحل زیبای پوکت دراز بکشید و از تماشای چشم‌اندازهای زیبا لذت ببرید یا در آب‌های شفاف دریای آندمان به غواصی بپردازید و دنیای رنگارنگ زیر آب را از نزدیک ببینید. البته تمام این موارد در دیگر شهرهای توریستی تایلند، مانند بانکوک و پاتایا نیز وجود دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. بگو بدبخت حداقل با یه زن قشنگ … میکردی

  2. شاهین داداش بیا بچتوتحویل بگیر شیطون😂

  3. بنظرم شاهین صادق زاده فرصت خیلی کمی برای نجات دختر خودش داره.دیر بجنبه دخترش فاحشه بانکوک شده.اگر غیرت داره بره و دخترش رو از چنگ توریست های حبشی منطقه بانکوک نجات بده که اوضاع خیلی خیطه

  4. افرین احداقا درود برتایلند مرگ برشاهین زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *