کلیپ طنز سجاد غریبی شغل شما چیه؟ بنده کتک خور هستم

کلیپ طنز سجاد غریبی هالک ایرانی شغل شما چیه؟ بنده کتک خور هستم

کلیپ طنز سجاد غریبی شغل شما چیه؟ بنده کتک خور هستم

کلیپ طنز سجاد غریبی شغل شما چیه؟ بنده کتک خور هستم

سجاد غریبی چهره جنجالی فضای مجازی که خود را به هالک ایرانی یا هرکول ایرانی معرفی می کرد متولد سال ۱۳۷۰ بوده و مدتی در بدنسازی فعالیت داشته است .

کلیپ طنز سجاد غریبی

تصاویر سجاد غریبی چند سالی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است رسانه هایی همچون دیلی میل و سان عکس های او را منتشر کرده بودند.

اما در سال ۱۴۰۰ او ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت و نشان داد که همه عکس های او غیر واقعی بودند جنجال مبارزه و با مارتین فورد بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا به همراه داشت تا اینکه در مراسم رو در رو با هم مشخص شد که سجاد غریبی نسبت به تصاویری که از خود به اشتراک می گذاشت اختلاف زیادی دارد .

در نهایت مارتین فورد از مبارزه با او منصرف شد و یک پسر جوان دیگر که در فضای مجازی به گوریل قزاقستان معروف است اعلام آمادگی کرد که با سجاد غریبی مبارزه کند مبارزه آنها در مرداد ۱۴۰۱ انجام شد که سجاد غریبی حرفی برای گفتن نداشت و در کمتر از ۴۰ ثانیه ناک اوت شد.

ویدیو مسابقه سجاد غریبی و گوریل قزاق نشان میداد که هالک ایرانی حتی نمی تواند یک مشت صحیح را به سمت حریف خود پرتاب کند و به شدت از حریف خود کتک میخورد که این ویدیو دستمایه طنز بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت و باز هم نام او را مجدداً به صدر رسانه‌های کشورمان آورد.

بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای ایرانی با انتقاد شدید از سجاد غریبی از او خواستند دیگر در عرصه مبارزه ورود پیدا نکند و با آبروی ایران بازی نکند سجاد غریبی در یک ویدیوی اعلام کرد که دیگر تصمیم به مسابقه دادن ندارد و خود را یک ورزشکار جلی عنوان کرد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *