آموزش ثبت نام در سایت کالابرگ الکترونیکی +راهنما و لینک سایت

آموزش ثبت نام در سایت کالابرگ الکترونیکی +راهنما و لینک سایت

کالابرگ قرار است که از سال آینده به دست مردم برسد و جایگزین یارانه ها نقدی شوند دولت سعی میکنی که به جای پرداخت نقدی یارانه به مردم کالاهایی را در اختیار آنها قرار دهد و به نوعی کوپن محسوب میشوند که در دهه شصت مردم از آن استفاده میکردند و با استفاده از کوپن برای خرید اقدام میکردند.

آموزش ثبت نام در سایت کالابرگ الکترونیکی

چنانچه تمایل به خرید کالای الکترونیکی نبود، همچنان امکان برداشت نقدی یارانه واریزی ماه‌های بعد وجود دارد به این نحو که اگر کالا خریداری شد اعتبار یارانه کسر می شود و ماه بعد مبلغ یارانه مجدد در کارت سرپرست خانوار شارژ می شود تا در صورت تمایل کالا خریداری یا آن را از حساب خود به طور نقدی برداشت کند.

آموزش ثبت نام در سایت کالابرگ الکترونیکی +راهنما و لینک سایت

این طرح مخالفان خاص خود را دارد و برخی از چهره ها این کار را برای وضعیت افتصادی فعلی مناسب نمیدانند اما به هر حال برای بسیاری از قشر ضعیف جامعه میتواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد.

همچنین ببینید:

طرح کالابرگ الکترونیکی یا کوپن چیست و چگونه کار می‌کند؟

مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی و مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان، شرکت فروشندگان در این طرح اختیاری است. فروشندگان صنوف خواربار، لبنیات، پروتئین و فروشگاه های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف، می‌توانند با مراجعه به نرم افزار «بازار» و «مایکت» یا از طریق درگاه الکترونیکی shoma.sfara.ir نسبت به نصب برنامه کاربردی «شما» و ثبت نام از قسمت پنل فروشنده به فروشندگان مجاز در این طرح ملحق شوند.

وی تصریح کرد: تسویه حساب و واریز مبالغ خریدهای اعتباری (مابه التفاوت مبلغ پرداختی مردم با قیمت کالاها) مشابه تسویه با فروشندگان از طریق کارتخوان بوده و اتصال به این طرح کاملا رایگان است  و شهروندان می‌توانند ضمن مراجعه به سامانه shoma.sfara.ir اپلیکیشن شما را دانلود و نصب کنند تا با فروشگاه‌های طرف قرارداد با طرح آشنا شوند.

در حال حاضر اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در برخی استانها با استقبال خوبی مواجه شده است چنانچه برابر گزارش‌ها استقبال از طرح در هرمزگان به عنوان اولین استان مجری طرح ۹۰ درصد بوده اما در برخی دیگر از استانها اقبال عمومی اندک بوده است.

به گفته سید صولت مرتضوی ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بستر اجرای کالابرگ الکترونیکی در کشور فراهم شده است ولی اقبال عمومی یک مقدار کم است که باید برنامه‌ریزی شده و مشوق‌هایی در نظر گرفته شود تا اقبال به طرح بیشتر شود.

وی پیشتر در گفت و گویی با ایسنا از توسعه طرح کالابرگ الکترونیکی خبر داده و گفته بود: بنا داریم طرح را توسعه بدهیم و همکاران ما در معاونت رفاه و شرکت مربوطه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هماهنگ کردند تا در گام‌های بعدی طرح را از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای به کل کشور تعمیم دهیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *