آهنگ امیر تتلو خانم وزیری پر از ابتذال و فحاشی

امیر تتلو پر از ابتذال و فحاشی در کمین نوجوانان

امیر تتلو پر از ابتذال و فحاشی در کمین نوجوانان

تتلو از خواننده هایی بوده که مدتیست به صورت مستقیم در آهنگ هایش به اصطلاحات جنسی اشاره میکند و از اندام های جنسی نام میبرد! متاسفانه مخاطبان این آهنگها نوجوانان بوده که میتواند ضربه مهلکی را به سلیقه آنها در موسیقی بزند.

آهنگ امیر تتلو خانم وزیری پر از ابتذال و فحاشی

ابتذال در موسیقی توسط تتلوها و ساسی مانکنها باعث شده که سلیقه نوجوانان به موسیقی تغییر کند این موضوع را میتوان به خوبی در ترند شدن آهنگ های این دو نفر دید .

چندی پیش که آهنگ دکتر از ساسی مانکن منتشر شد حتی صدا خواننده های لس آنجلسی را هم دراورد و پویا پورجلیلی به آن واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت:

اينكه موسيقى يك سليقه هستش شكي نيست، اينكه در يك جامعه بايد همه جور استايل موسيقى باشه شكی نيست. اينكه فرهنگ خيلى از مردم ما مخصوصا در زمينه موسيقى از دست رفته شكی نيست. ولى وقتى ميای براى معروفيت دست به هر كارى ميزنى (حتى) نابود كردن ذهن و افكار سالم يك بچه كه در اين دنياى اسفناك پدر و مادرش دارن با بدبختى و زحمت بزرگش ميكنن و تو حمال ميای و بهشون ميگی كه (هميشه قبل خواب اول دوتا شات بزن بعد بخواب يا هميشه اول اينستا بعد كتاب) بايد بگم كه حرومزاده ای بیش نیستی و حرومزاده تر از تو همه اونایی هستن که واست کار میکنن یا باهات برنامه اجرا میکنن. هرچند که وقتی تو مثل یک حیوان به بچه خودت هم رحم نکردی چه انتظاری میره که به بچه‌های مردم رحم کنی. فقط امیدوارم هیچ وقت جایی رو در رو نشیم. هم تو و هم اون تتلو بیناموس‌‌تر از تو که هدفتون به گند کشیدن فرهنگ و جوانهای مردمه. چون اون روز برسه با افتخار حبس جفتتون رو میکشم.

فحاشی پویا پورجلیل خواننده لس آنجلسی به ساسی مانکن و تتلو

متاسفانه در حال حاضر آهنگ های تتلو و ساسی که از مفهوم شعر هیچگونه سنخیتی با ادبیات و موسیقی ایرانی ندارد همچنان طرفداران زیادی در بین نوجوانان و جوانان امروزی دارد.

علاوه بر خانواده هاو آموزش پرورش ، صدا و سیما نیز باید از آگاه سازی نوجوانان و جوانان نسبت به این ناهنجاریهای موسیقی کار اموزشی انجام بدهد به خصوص این روزها که به باتوجه به شیوع بیماری کرونا مدارس از فعالیت افتاده و خانواده ها نیز درگیر مشکلات اقتصادی هستند.

به طور قطع و لزوماً، شهرت اتفاق خوبی نیست و آنچه باعث ماندگاری طولانی مدت افراد مشهور می‌شود، محبوبیت آنهاست. امیر تتلو اما مسیر دیگری را در پیش گرفته است. او صرفاً به شهرت می‌اندیشد و برای دستیابی به محبوبیت و ارائه آثار درخور به عنوان یک هنرمند ارزشی قائل نیست.

او نه تنها به محبوبیت نمی‌اندیشد بلکه با رفتارهای ضدفرهنگی و هنجارشکنانه و خلاف عرف، عمدا مسیری غلط را پیش گرفته است. شاید او به عنوان شخصی معمولی در اجتماع آن‌ چنان توجه برانگیز نباشد، اما این رویه غلط زمانی شکلی جدی و خطرناک به خود می‌گیرد که انبوهی از نوجوانان حال حاضر کشور از او و رفتارهایش تبعیت می‌کنند و او را الگو قرار می‌دهند. اشاعه بی‌هویتی، بی‌اعتقادی، استفاده از ادبیات سخیف و الفاظ زننده، استفاده از مواد مخدر و محرک و عادی‌سازی اعتیاد تنها برخی از تبعات و آسیب‌های طرفداری از امیر تتلو است.

 

اینکه برنامه‌های لایو امیر تتلو به لحاظ تعداد مخاطبان در سطح جهان رکورد می‌زند، هشداری جدی به مسئولان فرهنگی هنری کشور و والدین نوجوانان و جوانان امروزی‌ست.

جدا از تاثیر مستقیم آثار ضعیف تتلو بر سطح شعور شنوایی مخاطبان کم سن و سال، شاخص قرار گرفتن آن آثار نازل و سطحی‌اش به عنوان آثار موسیقایی است؛ آنهم در شرایطی که موسیقی پاپ و عامه‌پسند در کشور وضعیت خوبی ندارد و روز به روز از کیفیت آن کاسته می‌شود، هشداربرانگیز است.

در چنین شرایطی امیر تتلو و آثارش قدرت آن را دارند تا ضربه تمام‌کننده را بر سلیقه مخاطبان وارد کنند؛ زیرا باید بپذیریم که او یکی از پرطرفدارترین خوانندگان حال حاضر موسیقی ماست

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. زر نزنی نمیگن لالی مفت خور پلشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *