خانوم وزیری که کارش جنجال ساز شد

خانوم وزیری که کارش جنجال ساز شد

خانوم وزیری که کارش جنجال ساز شد الیزابت بورن در جلسه مجلس این کشور در حال کشیدن سیگار الکترونیکی بود که توسط لنز‌های دوربین شکار شد. حرکت مخفیانه این سیاستمدار فرانسوی موجی از انتقاد را بهمراه داشت.

خانوم وزیری که کارش جنجال ساز شد

 

یک هفته پیش روز یکشنبه دور دوم انتخابات پارلمانی در فرانسه برگزار شد و ائتلاف “امانوئل ماکرون”، رئیس جمهور این کشور نتوانست در این انتخابات اکثریت مطلق را به دست آورد.

به این ترتیب دو ماه پس از انتخاب مجدد ماکرون به‌عنوان رئیس جمهور، رأی‌دهندگان تصمیم گرفتند وی را از اکثریت مطلق در پارلمان محروم کنند، همچنین حدود نیمی از واجدین شرایط رأی‌دادن به هیچ وجه پای صندوق‌های رأی نرفتند.

انتخابات شورای ملی، منعکس‌کننده تقویت نیروهای سیاسی در حاشیه چپ و راست در فرانسه است. حزب راستگرای “مارین لوپن” و ائتلاف چپ “ژان لوک ملانشون” با جناح‌های قوی وارد پارلمان جدید می‌شوند.

خانوم وزیری که کارش جنجال ساز شد

گروه ائتلاف انتخاباتی ماکرون در انتخابات پارلمانی 249 کرسی به دست آورد، در حالی که 289 کرسی برای اکثریت مطلق مجلس ملی لازم بود. اتحاد چپ و حامیان آن با هم 137 نماینده به مجلس فرستادند، حزب اجتماع ملی مارین لوپن هم 89 نماینده به مجلس فرستاد.

روزهای قرنطینه و خانه‌نشینی فضای اینستاگرام را هم تغییر داد؛ از یک جایی به بعد بیشتر از اینکه در نوار بالای صفحه، استوری ببینیم

سراغ تتلیتی‌هایی که ۲۴ ساعته تتلو را دنبال می‌کنند و هرچه او بگوید را گوش جان می‌سپارند هم برویم حرف مشترکشان این است که تتلو هنجارشکن است، خط قرمزهای الکی زندگی را رد می‌کند و درباره چیزهایی صحبت می‌کند که در فضای زندگی ما تابو است.

هرچند بسیاری از طرفدارانش تتلو را تبدیل به بت کرده‌اند و متاسفانه در همه جنبه‌های زندگی‌اش که آنها را به نمایش می‌گذارد، سعی در همانندسازی دارند، اما حرف مشترک غالب طرفدارانش این است که ما تتلو را دوست داریم چون تابوها را شکسته است.

حالا او مروج یک فرهنگ عجیب و غریب یا بهتر است بگوییم ضدفرهنگ است و خیلی ها بخاطر او سبک زندگی خود را تغییر داده اند. تنها با یک پیام اینستاگرامی، میلیون ها هوادار برایش لایک و کامنت می گذارند و بریده های ترانه هایش تبدیل به جملات ماندگار در فضای مجازی می شود.

 

بنظر می رسد طرفداران تتلو که اکثرا نوجوان و جوان هستند، با چشمهای بسته تبدیل به پیروان او شده اند و از هیچ چیز ترس و واهمه این ندارند. به راحتی از عکس العمل والدین خود در حین شنید بخش های رکیک ترانه های او فیلم می گیرند و با خنده در فضای مجازی نشر می دهند یا از ترانه های او که در آن ها از الفاظ زننده ای استفاده می شود دابسمش می سازند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

14 نظر

  1. ای کاش این تتلو بمیره و راحت شیم من یک نوجوانم و از این حیوان به تمام معنا متنفرم و فقط یاس گوش میدم

    • خجالت بکش تتلو شاید بعضی کاراش اشتباه باشه ولی چیز هایی که میگه تز روی واقعیته و مثل همین یاس واقعیت رو در آهنگشون به نمایش میزارن و حتی تتلو با صدا و ترک های عالی موسیقیش بهتر از همه عمل کرده رکورد دار لایک و ویو لایو اینستا هم دست همین سلطانه

      اگه دوست داری که مشکلی برای کسی(هرکسی) پیش بیاد اول باید برای خودت اون اتفاق رخ بده تا بد کسی رو نخواهی

      تایید لطفا!!!!!!!

      • احسنت حرفت درسته👌
        ایول دمت گرم👏
        و اینکه یاس هیچوقت نمیتونه به تتلو برسه👑

    • چراداداش چون واقعیتو میگه؟ عمت بمیره

    • بیا پایین

  2. تتلو هر کاری کرد تا ایران بمونه، حمایت نشد. از این تیپ الفاظ رکیک که میفرمایید، در جریان انتخابات ۹۶ به تتلو نسبت داده شد.از ماست که بر ماست.

  3. به خیلیاتون اگه بگیم تتلو گوش ندید رو ذهنتون تاثیر میذاره و باعث میشه حرفای بد بیوفته تو دهنتون میگید حرف حق میزنه. ولی این یه پوششه. امیدوارم دست بکشید از این الگوی تخریب کننده. حیفه شخصیت نوجوونای ایرانی از تتلو الگوبرداری کنه و شبیهش بشه
    بخدا در شان شما نیست اینها رو گوش بدید.

    • دقیقا. خودشون متوجه نیستن داره چه بلایی به سرشون میاد اونایی که خارج از گودن می‌فهمن

  4. خدایی ما با چشم بسته طرفدارش شدیم؟
    چرا شر و ور میدین دست مردم
    زندگی نامه امیر تتلو و بخونین
    بعد نظر بدین
    ما چشم و گوش بسته و الکی تتلیتی نشدیم
    شما از تتلو بدت میاد
    چرا دیگه براش حاشیه میسازی😐
    اینقدر خودکفا نباشیم

  5. آقا تتل هر کی باشه حق میگه تماممممم

    • منم به اینکه کی هست و از کجا اومده کاری ندارم
      ولی چیزی ک منو طرفدارش کرده اینکه گاهی از توی آهنگاش چیزی را میشنوم ک واقعا تو دنیای واقعی دیدم یااحساس کردم.
      این آدمه حقه!!!!

  6. منم حرف شمارو قبول دارم

  7. مشکل تتلو نیست مشکل پدر و مادرهایی ست که خودشون اعتقاد مشخصی ندارند قانون مشخصی هم در تربیت فرزند ندارند تتلو یک نفر بیشتر نیست اما فرزندان ایران میلیون ها نفر هستند به واقع رسالت فرزندان ایران چیست قرار است چه کنند و چه باشند و از چه طریق طی مراحل کنند؟؟؟ متاسفم برای کسانی که به جای گوش دادن به کلامی که والاست مانند شاهکارهای ادبی جهان مطالب علمی به روز جهان چنین موسیقی هایی گوش می دهند و اینکه تتلو چه طور آدمی ست فرقی به حال مان نمی کند این مهم است که ما چه جور آدمی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *