آناشید حسینی کیست بیوگرافی و علت طلاق

آیا آناشید حسینی نوه امام خمینی است؟

آیا آناشید حسینی نوه امام خمینی است؟ برخی از کاربران شبکه های اجتماعی گمان میکنند که این دختر جوان مدلینگ نوه امام خمینی است اما آیا صحت دارد؟

پاسخ منفی است.

آناشید حسینی کیست بیوگرافی و علت طلاق

آناشید حسینی کیست؟

ناشید حسینی در 4 بهمن 1370 در اهواز متولد شده است. او یک خواهر به نام احلام و برادری کوچکتر از خود دارد. با اینکه در رشته معماری تحصیل کرده اما اکنون در در عرصه مدلینگ و طراحی لباس، بلاگری فعالیت می کند. ولی مالک برند هیبا است که اکنون شعبه لباس عروس این برند را نیز راه اندازی نموده.

او در مصاحبه ای گفت: شاید این حرف کمی کلیشه ای باشد اما من به رشته معماری علاقه ای نداشتم و زمانیکه درسم تمام شد تصمیم گرفتم به سراغ علاقه کودکیم که طراحی لباس بود بروم و دوره هایی برای طراحی لباس را در مدآرت پاریس گذراندم.

آناشید حسینی من مدل نیستم

خیلی سعی مي کنم عنوان مدل روی من نگذارند ، در صفحات مجازی از عکسهای من سوء استفاده مي کنند و با عنوان مدل محجبه پر سرو صدای ایران نام مي برند که واقعا ناراحت کننده است.

آناشید حسینی مبلغ حجاب نیستم

از ابتدا قصدم تبلیغ نبوده و به هیچ وجه خودم را مبلغ حجاب نمي دانم من فقط پوششم به این شکل است و حتی شاید خیلی خودم هم نتوانتم خیلی چیزها را رعایت کنم ، بدون اغراق از هر 50 پیامي که دارم، 30 پیام از زنان و دخترانی است کــه مي گویند ما با دیدن عکسهای شما به حجاب علاقمند شدیم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *