احسان علیخانی در بیمارستان بستری شد +فیلم کامل و جزئیات

احسان علیخانی در بیمارستان بستری شد +فیلم کامل و جزئیات

انتشار امروز 17 اسفند 1400 * احسان علیخانی در بیمارستان بستری شد +فیلم کامل و جزئیات بستری شدن احسان علیخانی در بیمارستان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

احسان علیخانی در بیمارستان بستری شد

خبری در فضای مجازی منتشر شده با عنوان بستری شدن احسان علیخانی در بیمارستان که باعث نگرانی هواداران او شده است.

تصویری قدیمی از احسان علیخانی در حال اهدای خون در فضای مجازی منتشر شده برخی از کانال های تلگرامی و اینستاگرامی با عنوان بستری شدن احسان علیخانی در بیمارستان و وخیم بودن حال او سعی می‌کنند که فضای جنجالی را ایجاد کنند.

احسان علیخانی درباره اینگونه اخبار در استوری اعلام کرد با سایت های زردی که اقدام به انتشار چنین اخباری میکنند و باعث نگرانی خانواده ام میشوند را به شدت برخورد خواهم کرد و وکیلم ماجرا را پیگیری میکند.

گفتنیست سایت شبونه صرفا برای اگاهی مردم به دروغ بودن این خبر اطلاع رسانی میکند.

احسان علیخانی در بیمارستان بستری شد +فیلم کامل و جزئیات

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بوده که سالهاست در این عرصه فعالیت حرفه‌ای دارد او با برنامه ماه عسل به شهرت رسید و بعد از آن موفق شد با عصرجدید گام مهمی را در مسابقه استعدادیابی بردارد.

قبلا نیز خبرهایی مبنی بر مرگ احسان علیخانی در فضای مجازی منتشر شده بود که به شدت او را و خانواده اش را شاکی کرده بود.

 

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱ می باشد و در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است خبرهای ضد و نقیض درباره درآمد احسان علیخانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است برخی از رسانه‌های خبری مدعی بود که احسان علیخانی ماهانه ۵ میلیارد تومان درآمد دارد که البته این مجری به آن واکنش نشان داد و تکذیب کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *