فیلم کامل ماجرای اختلاف و کدورت یوسف تیموری و یوسف صیادی را ببینید

فیلم کامل ماجرای اختلاف و کدورت یوسف تیموری و یوسف صیادی را ببینید

انتشار امروز 11 اسفند 1400 * فیلم کامل ماجرای اختلاف و کدورت یوسف تیموری و یوسف صیادی را ببینید جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل ماجرای اختلاف و کدورت یوسف تیموری و یوسف صیادی را ببینید

اختلاف و کدورت یوسف تیموری و یوسف صیادی

یوسف تیموری و یوسف صیادی دو بازیگر مطرح کشور مان بوده که سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت دارند آنها در برنامه جوکر که یک مسابقه طنز می باشد با یکدیگر بگومگوی داشتند که باعث شد حرف و حدیث زیادی درباره آنها به وجود بیاید.

اما شاید برایتان جالب باشد که که اختلاف آنها چه بوده است .

یوسف تیموری درباره اختلافش با یوسف صیادی گفته است که ما هیچ گونه خصومتی با یکدیگر نداریم بلکه از دوستان قدیمی هستیم و رفت و آمد خانوادگی داریم یوسف تیموری می گوید که من بازیگری را مدیون یوسف صیادی هستم و او مرا را به دنیای بازیگری معرفی کرده است و در برنامه جوکر هم کاملاً هماهنگ شده با یکدیگر جر و بحث کردیم.

ماجرای اختلاف

یوسف تیموری در ادامه می گوید من زمانی که از خارج از کشور برگشته بودم برای یوسف سوغاتی آورده بودم و به او زنگ زدم اما جواب نداد به خاطر شوخی قبل از مسافرتم ناراحت بود که شوخی دیگه قبلش کرده بودم که بابت او ناراحت بود جواب تلفن من را نداد من سرکار منوچهر هادی بودم و یکی از دوستانم طرح شیطنت را به من داد و من اجرایش کردم و به همین خاطر پیامی برای همه دوستان و آشنایان خودمان ارسال کردم که یوسف صیادی فوت کرده است و واقعا حق داشت که از دستم ناراحت شود و حتی می‌توانست به خاطر اینکه من همه اقوام او را ترسانده بودم از من شکایت کند اما هیچگاه این کار را انجام نداد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *