ازدواج ساناز طاری و سروش صحت با 27 سال اختلاف سنی واقعت دارد؟

ماجرای ازدواج سروش صحت و ساناز طاری با 27 سال اختلاف سنی واقعت دارد؟

ماجرای کامل ازدواج ساناز طاری و سروش صحت با 27 سال اختلاف سنی و جزئیات آشنایی انها را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

به فراگیر شدن اینستاگرام در بین مردم ایران بازار شایعات هم گسترش پیدا کرد و برای هر عکس یا ویدیویی هزار حرف و حدیث درست میشود به خصوص در اخبار مربوط به سینما این شایعات بیشتر است. کافیست یک خانم و یا آقای بازیگر عکس دونفره ای از خود منتشر کند و همین دستمایه برخی پیج های اینستاگرامی تا هزار شایعه برای آن درست کنند و بازار پیج خود را داغ کنند.

ازدواج ساناز طاری و سروش صحت با 27 سال اختلاف سنی واقعت دارد؟

ماجرای کامل ازدواج ساناز طاری و سروش صحت

ساناز طاری در اینستاگرامش با اشتراک گذاشتن عکس دو نفره خود با سروش صحت نوشت عزیزترینم تا ابد…

همین پست ایسنتاگرامی باعث شد تا شائبه ازدواج انها در فای مجازی منتشر شود. البته این دو نفر تا به حالا خبر ازدواج را تایید نکرده اند و ممکن است به دلیل رابطه دوستانه وهمکاری با یکدیگر چنین پستی را به اشتراک گذاشته است.

خانم ساناز طاری خبر ازدواج با سروش صحت را تکذیب و از رسانه های منتشر کنند این خبر شکایت کرده است.

ازدواج ساناز طاری و سروش صحت با 27 سال اختلاف سنی واقعت دارد؟

ساناز طاری از بازیگران سرشناس و با سابقه کشورمان میباشد و سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارد همچنین در چند پروژه هنری با سروش صحت همکاری کرده است.

خبر ازدواج انها در حالی که در فضای منتشر شده که سروش صحت در سال 1380 ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام سوررنا میباشد.

همچنین ببینید افشاگری ساناز طاری درباره تجاوز 

سروش صحت که گویا در صداوسیما به سرنوشت عادل فردوسی پور دچار شده و ممنوع التصویر شده است و برنامه کتاب باز که توسط او پخش میشد متوقف و دیگر خبری از این کارگردان در تلویزیون نشده است تا اینکه حالا خبر ازدواج او با ساناز طاری بار دیگر نام او را به صدر رسانه ها آورده است.

ازدواج ساناز طاری و سروش صحت با 27 سال اختلاف سنی واقعت دارد؟

آقای صحت از کارگردانهای سرشناس کشورمان بوده است و سالهای زیادیست به کار کارگردانی مشغول است .

سروش صحت بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی متولد 1344 در تهران می باشد. قبل از این نام خانوادگی اش به عنوان صحت نائینی بوده اما سروش به دلیل طولانی بودن نام خانوادگی اش نائینی را حذف نموده و فقط صحت را گذاشته است. وی تحصیلاتش را در مقطع لیسانس آلودگی شیمیایی دریا به پایان رسانده است. تحصیلات وی هیچ ربطی به هنر بازیگری او ندارد و ورودی به دنیای سینما و تلویزیون برحسب علاقه شخصی اش بوده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *