ازدواج عادل فردوسی پور با مرجان محتشم واقعیت دارد؟ + جزئیات

ازدواج عادل فردوسی پور با مرجان محتشم واقعیت دارد؟ خبری که پایگاه خبری رکنا منتشر کرده است نوشته که عادل فردوسی پور با خانم کوچیک در سریال پس از باران ازدواج کرده است.

در حالی که این خبر صحت ندارد و مشخص نیست این خبرگزاری چرا چنین تیتری برای مطلب خود انتخاب کرده است.

ازدواج عادل فردوسی پور با مرجان محتشم واقعیت دارد؟ + جزئیات

ازدواج عادل فردوسی پور با مرجان محتشم

خبر ازدواج عادل فردوسی پور با بازیگر سرشناس واقعیت ندارد و کذب میباشد.

مرجان محتشم بازیگر معروف در 22 اسفند 1348 به دنیا امده است

او پس از گذراندن دوره های بازیگری در سریالی به کارگردانی اسماعیل میهن دوست با عنوان «حقیقت در آینه» برای اولین بار جلوی دوربین رفت، سال بعد در سال ۱۳۷۵ در سریال بهشت ​​گمگد بازی کرد.

در سال 1358 با بازی در سریالی از سعید سلطانی با عنوان «پس از باران» به شهرت رسید.

تن ندادن به رابطه نامشروع

پیشنهاد نامشروع مرجان محتشم می گوید همیشه گفته ام با وجود پیشنهادهای نامشروع نمی توانم در کمدی کار کنم، برخی از بازیگران به این درخواست ها تن می دهند و نام و شهرت فیلم را به دست می آورند اما من نه…

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش +‌ عکس و اینستاگرام

⚡️بیوگرافی عادل فردوسی پور و همسر و فرزندان

⚡️بیوگرافی امیرحسین حاجی نصیری جانبازی که به علی دایی توهین کرد

او نویسنده هم بود و می‌گوید مرحوم علی معلم بارها از او خواسته بود که نوشته‌هایش را منتشر کند و فکر می‌کند الان وقت آن است که با قلمش با مردم صحبت کند.

محتشم برای بار آخر در سال 1387 در دو تله فیلم به نام ستاره ی من و نامادری بازی کرده و به دنبال از دست دادن عزیزانش آرامش روحی خود را از دست داده و در تلاش برای ترمیم آن است .

دفتر امور سینمایی در شب میلاد امام هشتم ع به او تلفن زده و میپرسند که دلش می خواهد که به مکه برود و او که همیشه دلش در انتظار این سفر بوده پذیرفته و از این سفر ملکوتی و خاطرات آن این طور می گوید که تنها افرادی که به حج رفته اند می توانند آن را درک کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *