ازدواج داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با یک دختر هندی +فیلم

ازدواج عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با یک دختر هندی +فیلم

ازدواج داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با یک دختر هندی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خبر ازدواج داریوش فرضیایی با دختر هندی که گفته میشود دخترخاله آمیتا باچان است این روزها مورد توجه مردم قرار گرفته است این شایعه را سردار آزمون به صورت شوخی در لایو اینستاگرامش به راه انداخت و بسیاری از مردم با مراجعه به پیج داریوش فرضیایی پیام های تبریک برای او ارسال کردند که در نهایت آقای فرضیایی به آن واکنش نشان داد و گفت مکه شایعه میباشد.

آقای داریوش فرضیایی مجری محبوب گروه کودک و نوجوان که در کشورمات از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است به همراه مادرش در برنامه علی ضیاء حضور پیدا کرد به ماجرای ازدواجش با یک دختر هندی پرده برداشت.

ازدواج داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با یک دختر هندی

این مجری سرشناس در پاسخ به سوال علی ضیا مبنی بر شایعه ازدواجش با یک دختر هندی گفت که این خبر تا حدودی صحت دارد ولی ازدواجی رخ نداده چرا که به توافق نرسیدیم.

ازدواج داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با یک دختر هندی +فیلم

او گفت این دختر حاضر نبود به ایران بیاید و میگفت که من باید به هندوستان بروم و این شرایط برای من مقدور نبوده و در نهایت به توافق نرسیدیم.

نکته جالب اینکه داریوش فرضیایی تصمیم نداشت درباره این موضوع صبحت کند اما مادرش ماجرا را لو داد و گفت داریوش دختری هندی را به نزد من اورده و با من به صورت دست و پا شکسته فارسی صبحت کرد اما من این دختر را قبول نداشتم چون فرهنگ و مذهب او با ما فرق داشت.

بعد از این صحبت های مادرش دیگر داریوش فرضیایی ناچار شد که همه ماجرا را تعریف کند.

مجری معروف به عمو پورنگ گفت ما خانواده هایمان با یکدیگر صحبت کردند اما به دلیل محل زندگی نتوانستیم به توافق برسیم چرا که من هیچگاه قادر به ترک مادر و وطنم نخواهم بود و این دختر هندی نیز شرایطی مثل من دارد.

ازدواج داریوش فرضیایی

ازدواج عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با یک دختر هندی +فیلم

ماجرای آشنایی داریوش فرضیایی با دختر هندی

علی ضیا درباره نحوه آشنایی عمو پورنگ با این دختر هندی سوال پرسید که داریوش فرضیایی پاسخ داد او در یک بیمارستان پزشک است و توسط یکی از دوستان پزشک من که در همان بیمارستان کار میکرد به من معرفی شد و مسلمان است.

لازم به ذکر است که چند پیش نیز شایعه ای به راه افتاد و مردم به صفحه یک خانم هندی هجوم بردند و باکامنت های فراوان به شایعه ی ازدواج او با عمو پورنگ دامن زدند.

ازدواج داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با یک دختر هندی +فیلم

 

دلیل اصلی این شایعه کامنتی بود که داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) زیر پست این خانم خوش صدای هندی نوشته بود و مردم به گمان این که ایشان همان عشق عموپورنگ است شروع به عرض تبریکات فراوان و در نوع خود جالب کردند.

فیلم صحبت های عمو پورنگ درباره ازدواجش

دانلود فیلم

داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) اول مرداد سال 52 در تهران به دنیا آمده است ، لیسانس گرافیک داشته و مجری برنامه کودک است و با نام عمو پورنگ معروف شده است . ( بیوگرافی داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) )

داریوش از پدری ترک و مادری شمالی متولد شده است ، در یک خانوده ی 10 نفره به دنیا آمده 5 برادر و دو خواهر دارد ، البته یکی از برادران فوت کرده و خودش فرزند هفتم خانواده است .

ازدواج عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با یک دختر هندی +فیلم ازدواج عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با یک دختر هندی +فیلم ازدواج عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) با یک دختر هندی +فیلم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. ❤❤❤❤

  2. عموپورنگ لابد اینجا آدم حسابش نکردن و بهش دختر ندادن و دیگه لج کرده و میخواد به تلافی این بره یه دختر دست هزارم هندی بیاره

  3. مردک کوتوله نیم وجبی رو چ به این غلطا

  4. عمو جانی سینز

    شنیدم بجای من این اقا لقب عمو را به خود داده است عمو فقط عموجانی بقیه بچه من هستند

  5. اینو مگه نفرستادن حج از آب زمزم بخوره آدم بشه پس چیشد؟؟؟
    واقعا که هرکی هرچی تو ذاتش باشه عوض نمیشه بقول معروف که میگه هر چیز خراب را میشه درست کرد الا ذات خراب را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *