استوری زشت بهاره کیان افشار برای رامین رضاییان +عکس

استوری زشت بهاره کیان افشار رامین رضاییان را نابود کرد +عکس

استوری زشت بهاره کیان افشار برای رامین رضاییان +عکس

استوری زشت بهاره کیان افشار برای رامین رضاییان که میتوان آن را شوخی و یا کنایه دانست.

استوری زشت بهاره کیان افشار برای رامین رضاییان

خانم بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود استوری به اشتراک گذاشت و کنایه ای به رامین رضاییان زده است البته نمی‌توان گفت که این استوری کنایه آمیز است بلکه به نوعی شوخی این بازیگر با رامین رضاییان بوده که به این شکل در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

بهاره کیان افشار با انتشار تصویری از رامین رضاییان هنگام خوشحالی بعد از گل که در حال گریه بود نوشت وضعیت ایران  (که منظورش این بود از یک سو حال دلشان خوب نیست و از سوی دیگر با برد تیم ملی ایران خوشحال شدند)

استوری زشت بهاره کیان افشار برای رامین رضاییان +عکس

خانم کیان افشار سابقه بازی در سینما و تلویزیون را در کارنامه خود دارد او در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی موفق شد عملکرد بسیار خوبی نشان بدهد و نقش مهمی را در این فیلم ایفا کند.

خانم کیان افشار همچنین در سینما تجربه بازیگری فراوانی دارد فیلم سینمایی ماهور یکی از مهمترین کارهای ایشان بوده که توانست نشان بدهد بازیگر بسیار قابلی است.

همچنین ببینید:

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون متولد 12 اردیبهشت سال 1364 در تهران است. او مدرک لیسانس کامپیوتر دارد و به جز بازیگری طراحی هم می کند.

خانواده اش با بازیگری او مخالف بودند ولی با این وجود او بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 1385 با بازی در سریال کلاه پهلوی شروع کرد که در این سریال در نقش شادی با دوبله فریبا رمضان پور دیده شد.

استوری زشت بهاره کیان افشار برای رامین رضاییان +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *