استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری)

استوری شب یلدایی 1400 (عکس جدید و لاکچری) وضعیت واتساپ

انتشار 01 دی 1400 – Study time 3 minutes

استوری شب یلدایی (جدید و لاکچری) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری)

استوری شب یلدایی

ایران یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان است. معمولا کشوری بودن با قرن ها تاریخ به معنای برگزاری جشن ها، مراسم و آداب و رسوم فراوانی است که سالانه برگزار می شود. جشن شب یلدا یکی از آنهاست. ایرانیان قرن هاست طولانی ترین شب سال را جشن گرفته اند و در 31 آذر هر سال منتظر طلوع دوباره خورشید بوده و طلوع اولین روز زمستان را جشن گرفته و به استقبال روزهای بلندتر، حضور نور می روند.

استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری)

همیشه گفته می شود کسانی که در درون خود موفق به حفظ رابطه با کودک می شوند در زندگی خود شادتر خواهند بود. تجربه کنجکاوی ما ممکن است مدت ها فراموش شده باشد و علاقه شدید به یادگیری چیزهای جدید همچنان می تواند مانند زمانی که هنوز جوان بودیم برای ما لذت بخش باشد. پس چرا با پسر کوچولوی خیالی که دلش را دنبال می کند همراهی نکنیم تا بیشتر بدانیم و درباره ایران و سنت ها و جشن های قدیمی آن بیشتر بدانیم؟

استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری)

پس لطفا کودکی را در سرزمین عجایب فرهنگ ها تصور کنید، او را در حال سفر به ایران ببینید و هنگام عبور از دروازه های مراسم سنتی ایران تماشایش کنید. منتظر باشید تا او حقایق هیجان انگیز و داستان های افسانه ای را کشف کند. او را در سفر همراهی کنید.

استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری)

در حالی که با افرادی که زندگی را جشن می گیرند می نشیند. از تجربیات او طوری لذت ببرید که انگار مال خودتان است، مانند او عاشق هر قطعه از تاریخ، سنت و فرهنگ ایران شوید. آن لحظه شادی از دور هم جمع شدن و زندگی کردن را به گونه ای تجربه کنید که گویی هدیه ای است که به همه ما داده شده است، همانطور که اکثر ایرانی ها انجام می دهند.

استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری)

شاید اولین سوالی که در ذهن پسر کوچولو ایجاد می شود این باشد که نام یلدا به چه معناست و از کجا آمده است؟

در قرن اول و سوم مسیحیان سریانی بودند که به ایران گریختند و از آزار و اذیت مذهبی پناه گرفتند. زبان و آداب و رسوم خود را با خود آوردند. از جمله این آداب و جشن ها، جشن میلاد پیامبرشان حضرت عیسی مسیح (ع) در روز بیست و یکم آذرماه و همچنین نام یلدا بود که در زبان خود این روز را به معنای ولادت توصیف می کردند.

استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری)

وجه اشتراک ایرانیان جشن انقلاب زمستانی و این مسیحیان در جشن میلاد پیامبرشان، استفاده از کلمه یلدا را در بین ایرانیان نیز برای نامیدن جشن خود و استقبال از مسیحیان و مراسم و آداب و رسوم آنها رایج کرد.

استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری) استوری شب یلداییاستوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری) استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری) استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری) استوری شب یلدایی (عکس جدید و لاکچری)

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *