روش سریع گرفتن تلخی خورشت قرمه و قیمه و بادمجان و سایر خورش ها

روش سریع گرفتن تلخی خورشت قرمه و قیمه و بادمجان و سایر خورش ها

روش سریع گرفتن تلخی خورشت قرمه و قیمه و بادمجان و سایر خورش ها

ترفند سریع گرفتن تلخی خورشت قرمه و قیمه و بادمجان و سایر خورش ها را در این صفحه میتوانید بخوانید اگر خورشت شما هم تلخ شده است میتوانید با این ترفندها تلخی آن را بگیرید.

یکی از راه های عمومی تر، حذف عامل تلخی است، مثلاً اگر در خورش از لیمو عمانی استفاده می شود، قبل از افزودن به خورش، پوست و دانه آن را جدا کنید و همچنین قبل از پخت خیس کنید، سپس آن را جدا کنید. . این کار را مدتی پس از پخت انجام دهید تا طعم تلخی ایجاد نشود.

روش سریع گرفتن تلخی خورشت

برای رفع تلخی غذا اضافه کردن مقدار کمی جوش شیرین در حد یک چهارم قاشق چایخوری به غذا می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

برای رفع تلخی غذا و خوشمزه و خوش عطر کردن آن بسته به نوع غذایتان می توانید به آن مقداری زعفران دم کرده با دو حبه قند اضافه کنید.

گاهی علت تلخی غذا استفاده بیش از اندازه از زرد چوبه و کیفیت پایین آن است زیرا برخی زرد چوبه ها ناخالصی فراوانی دارند. برای جلوگیری از تلخی غذا از کیفیت زردچوبه مصرفی تان اطمینان داشته باشید و قبل از مصرف از کیفیت ادویه های خود مطمئن باشید.

همچنین ببینید:

⚡️طرز تهیه شیرینی برنجی بدون فر خوشمزه

⚡️طرز تهیه غذای فرانسوی خوشمزه

⚡️طرز تهیه عدس پلو خوشمزه و نحوه پخت جدید

اگر با خوردن غذای سرد مشکلی ندارید، این انتخابی برای شما است.این یک واقعیتی است که غذاها و نوشیدنی های سردتر کمتر مزه تلخی میدهند ، به همین دلیل است که نوشیدن چای یا قهوه سرد را آسان تر و بهتر می دانید. سعی کنید قبل از خوردن، غذای های تلخ را در یخچال بگذارید تا ببینید که آیا این باعث بهبود عطر و طعم آن می شود یا خیر.

  • این نیز یک ترفند خوب برای سبزیجات تلخ است. آن را چند ساعت در یخچال بگذارید تا قبل از خوردن خنک شوند.
  • همچنین می توانید این کار را با ترفندهای دیگری مانند افزودن مقداری نمک یا چربی به وعده غذایی خود انجام دهید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *