فیلم کامل اسید پاشی طناز طباطبایی در خیابان

فیلم کامل اسید پاشی طناز طباطبایی در خیابان

فیلم کامل اسید پاشی طناز طباطبایی در خیابان و نجات او توسط علی شادمان را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اسید پاشی طناز طباطبایی در خیابان

فیلم کامل اسید پاشی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی که در این روزها در سریال یاغی به ایفای نقش میپردازد توانسته به شدت محبوب علاقمندان قرار بگیرد او در سالهای گذشته به دلیل سیما خاصی که دارد از بازیگران محبوب بوده و همچنان طرفدارانش او را دوست دارند.

طناز طباطبایی در سریال یاغی نقش بهمن با بازی پارسا پیروزفر را بر عهده دارد و زوج بسیار جذابی را تشکیل داده اند.

در یکی از سکانس های این سریال یک موتور سوار به سمت او رفته تا بر روی صورتش اسید بپاشد و جاوید با بازی علی شادمان او را نجات داد این سکانس یکی از سکانس های جذابی بوده که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است .

طناز طباطبایی را به عنوان یکی از جذاب ترین بازیگران زن ایران میشناسند که بدون شک حضورش در هر فیلم و سریالی میتواند ببیننده های زیادی داشته باشد. بسیاری گمان میکنند او با بهنوش طباطبایی نسبتی فامیلی دارد که اینطور نیست و خانم طناز اهل قم است و بهنوش طباطبایی کردستانی میباشد.

طناز طباطبایی بسيار اهل خانه و خانواده است، مادرش را بسيار دوست دارد و به او شديدا وابسته است، تنها خواهر کوچکتر او ليلا نام دارد و به خواهرش خيلي علاقه‌مند است، خواهر طناز طباطبایی در سينما هيچ فعاليتي ندارد، بلكه شغل اصلی او مترجمی زبان است.

پدر طناز طباطبایی در عرصه تجارت آدم بسيار موفقي است و در زمينه‌ي موسيقي نیز فعاليت دارد، طناز کارگرداني تئاتر خوانده، با موسيقي آشنايي دارد و گيتار مي‌زند، مدتي هم کار نقاشي مي‌کرد و کم و بيش نزد پدرش در عرصه بازرگاني فعاليت مي‌کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *