فیلم کامل افشاگری گیتی معینی علیه مهران مدیری و مادر بهاره رهنما

انتشار 21 دی 1400 – Study time 2 minutes

فیلم کامل افشاگری گیتی معینی علیه مهران مدیری و مادر بهاره رهنما را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل افشاگری گیتی معینی علیه مهران مدیری و مادر بهاره رهنما

فیلم کامل افشاگری گیتی معینی

گیتی معینی بازیگر پیشکسوت کشورمان در مصاحبه ای علیه مهران مدیری و مادر بهاره رهنما افشاگری کرد که به شدت که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

او میگوید که من بر سر یک پروژه به کارگردانی مهران مدیری حضور پیدا کرده بودم و چند قسمت در آن بازی کردم و در سر پروژه آنقد از پله ها پایین و بالا کرده بودم که پاهایم درد میکرد و برای همین به گوشه ای رفت از درد گریه میکردم و سپس چند عدد قرص مسکن خوردم تا درد پاهام جلوی کارم را نگیرد. اما بعد از گذشت چند روز به من گفتند پروژه استراحت خورد و گفتند بروید و دوباره موقع فیلمبرداری با شما تماس میگیریم اما دیگر با من تماس نگرفتند و بعد از چند روز فهمیدم که مادر بهاره رهنما برای بازی در نقشی که من داشتم آمده است.

خانم معینی که به شدت از این اتفاق ناراحت بود با بغض رو به دوربین کرد و گفت هیچوقت آقای مهران مدیری و مادر بهاره رهنما را نمیبخشم

گیتی معینی در ۲۹ دی ۱۳۲۳ در کرمانشاه متولد شد شد. به دلیل اینکه یکی از بستگان ایشان در رادیو کار می‌کرد به این حرفه علاقمند شد و به استودیوی ۸ رادیو رفت و زیر نظر استادانی چون اکبر مشکینی، عباس مصدق، شاهر نادری، خانوم دیهیم کار رادیو را یادگرفت. او در سال ۱۳۴۸ وقتی ۲۳ ساله بود به استخدام نیروهای مسلح ارتش شاهنشاهی درآمد اما زیاد طول نکشید که از ارتش جدا شد. ایشان با شروع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و ۵۸ کم‌کم بعنوان نویسنده وارد کارهای تصویری هم شد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا