ال 90 جدید مدل 2021 داچیا لوگان +تصاویر

ال 90 جدید مدل 2021 داچیا لوگان +تصاویر

ال 90 جدید مدل 2021 داچیا لوگان +تصاویر و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

ال 90 جدید مدل 2021

خودرو جدید داچیا لوگان رونمایی شد خودرویی که در بین ایرانیها از طرفداران زیادی برخوردار میباشد..

ال 90 جدید مدل 2021 داچیا لوگان +تصاویر

البته مونتاژ ال نود ایران با فرانسه زمین تا آسمان فرق دارد و در مدل های ایرانی هیچگونه اپشن جدیدی دیده نمیشود اما در مدل 2021 این خودرو هر ساله آپشن های جدید ظاهر میگردد که باعث افزایش کیفیت این خودرو میگردد.

ال۹۰ جدید یا تندر۹۰ 2021 با نام اصلی داچیا لوگان (به رومانیایی: Dacia Logan) رونمایی شد. داچیا، (به رومانیایی: Dacia) شرکت خودروسازی رومانیایی است، که به نام یک منطقه تاریخی در کشور رومانی، نامگذاری شده‌ است.

ساندرو مدل هاچ بک داچیا لوگان است تندر ۹۰ نامی است که طرف ایرانی در قرارداد با رنو بر روی رنو لوگان گذاشته‌است اما عموم مردم به دلیل تکرار زیاد عبارت L90 در اخبار و حواشی مربوط به این خودرو، همین نام را برای لوگان در گفتارهای روزمره به کار می‌برند. L90 در واقع کد اتاق مدل سدان خانواده X90 بوده که معادل لوگان است. نسل اول این اتومبیل از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ تولید شد. نسل دوم از اوایل سال ۲۰۱۳ آغاز به تولید نمود. خانواده لوگان (X90) یکی از معدود خانواده خودروهای ارزان قیمت در سطح جهان است.

تا کنون مدل‌های عرضه شده از این خانواده در کشور ایران شامل نسل اول لوگان سدان، نسل اول ساندرو ساده و استپ وی و داچیا داستر یا رنو داستر به عنوان مدل کراس اور است. همچنین لوگان MPV نسل اول نیز مدت کوتاهی به صورت وارداتی تحت عنوان تندر۹۰ استیشن عرضه شد. نسل دوم داچیا لوگان نیز در کشورمان با نام رنو سیمبل به صورت وارداتی عرضه می‌گردد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *