عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان

عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98

عکس های بازیگران در جشنواره فیلم فجر 98 + تیپ هنرمندان را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

عکس های بازیگران در جشنواره فیلم فجر 98

در  این جشنواره، هنرمندان و اهالی فن از فیلم کشتارگاه و من میترسم ناراضی بودند اما فیلم شنای پروانه امیدی تازه برای آنان به ارمغان آورد.

عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان

آغاز جشنواره با فیلم کشتارگاه با کارگردانی عباس امینی کلید خورد. محتوای فیلم درباره ی دلالی دلار و اتفاقات اقتصادی روز میباشد. بازیگران اصلی فیلم حسن پورشیرازی، مانی حقیقی و باران کوثری میباشند. ماجرای مورد بحث در این اثر حول محور فردی بنام امیر است که از فرانسه دیپورت میشود و شریک جرم‌ در پرونده پدرش است.

فیلم بعدی که اکران شد فیلم من می‌ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی بود؛ با شروع اکران فیلم، شاهد بیرون آمدن و خالی شدن سالن‌ها بودیم که این نشاندهنده استقبال نکردن هنرمندان از این فیلم بود. این کار از تازه ترین تجربه سینمایی بهنام بهزادی است. بازیگران بنام این اثر الناز شاکردوست، امیرجعفری، ستاره پسیانی و مهران احمدی هستند. فیلم من می‌ترسم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است.

عکس های بازیگران و هنرمندان در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان

تیپ هنرمندان در جشنواره فیلم فجر 98

در اواخر روز سوم جشنواره و در ساعات پایانی این فستیوال فیلم شنای پروانه کاری از محمد کارت هنرمندان را غافلگیر کرد. اولین ساخته بلند سینمایی این کارگردان جوان و خوش ذوق و خوش اتیه محصولی چشمگیر و خیرکننده میباشد که مورد تحسین بسیاری از مخاطبین، هنرمندان، اهالی رسانه و منتقدین شد.

عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان

محل برگزاری و اکران فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سالن پردیس سینمایی پاساژ چارسو میباشد.

بسیاری از بازیگران ایرانی و هنرمندان بنام این مرز و بوم به علت سقوط هواپیمای اوکراینی از حضور در این فستیوال بزرگ انصراف دادند  اما با این وجود مراسم سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر با شکوه هرچه بهتر در حال برگزاری میباشد.

عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان

تا بدین جا یعنی سومین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر، ده فیلم برتر از نگاه تماشاگران انتخاب شده و با شمارش رای های اخذ شده نام فیلم های منتخب بدین شرح میباشد: سه کام حبس، آبادان یازده شصت، دوزیست، شنای پروانه، روز بلوا، مغز استخوان، خوب بد جلف۲، درخت گردو، روزصفر و خروج، این ده فیلم برتر آرای تماشاگران سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر تا روز ۱۴ بهمن ماه اعلام شده است. این فهرست بدون اولویت اعلام شده است.

عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان تصاویر تیپ های جنجالی هنرمندان در جشنواره فیلم فجر 98 عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان عکس های بازیگران در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر 98 + تصاویر هنرمندان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *