سر تراشیده پانته آ بهرام فیلم شنای پروانه

ماجرای کچل کردن پانته آ بهرام فیلم شنای پروانه (پانته آ بهرام سر تراشیده)

ماجرای کچل کردن پانته آ بهرام در فیلم شنای پروانه (تراشیدن موهای پانته آ بهرام) به همراه جزئیات و جنجالهای او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سر تراشیده پانته آ بهرام جشنواره فجر فیلم شنای پروانه و کچل کردن پانته آ بهرام

خانم بازیگر جنجالی در مصاحبه مطبوعاتی فیلم سینمای شنای پروانه با بیرون آوردن روسری خود از موهای تراشیده شده اش رو نمایی کرد و گفت وقتی میخواستم به اینجا بیایم عده ای گیر دادند که باید شال یا روسری بر سر خود بیاندازی! درحالی که من مو ندارم و همین شکلی هستم

تراشیدن موهای پانته آ بهرام در فیلم شنای پروانه

ماجرای ماجرای کچل کردن پانته آ بهرام در فیلم شنای پروانه

خانم پانته آ بهرام در فیلم شنای پروانه نقش یک زن خلافکار را بازی میکند که ادای مردانه دارد و در کنار امیر آقایی که نقش وحید مرادی گنده لات تهرانی را بازی میکند به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم شنای پروانه کاری جالب از اقای محمد کارت کارگردان سرشناس کشورمان بوده که سعی کرده این فیلم زندگی و جنجالهای گنده لات های تهرانی را به تصویر بکشاند و برای همین نقش که به خانم پانته آ بهرام داده سر تراشیده بوده است که در نوع خود بسیار جالب است.

تراشیدن موهای پانته آ بهرام

ماجرای کچل کردن پانته آ بهرام جشنواره فجر فیلم شنای پروانه (تراشیدن موهای پانته آ بهرام)

چندی پیش کلیپی از آن با عنوان «گنده لات «شنای پروانه»» دست به دست می‌شد. در آن کلیپ مشخص بود که نقش اصلی متفاوت فیلم را امیر آقایی بازی می‌کند. طناز طباطبایی، پانته‌آ بهرام، طناز طباطبایی، مه‌لقا باقری و جواد عزتی دیگر بازیگران این اثر سینمایی هستند.

دانلود فیلم

پانته‌آ بهرام هم در پاسخ به این سوال گفت: «من با محمد کارت همبازی بودم و می‌دانستم بازیگری را می‌شناسد وقتی به من پیشنهاد داد می‌دانست که من ریسک پذیرم و برای از ته زدن مو مخالفتی نمی‌کنم.»

او با توضیح اینکه این فیلم بر خلاف ظاهر مردانه‌اش به شدت فمینیستی است و زن‌های فیلم قربانی هستند، افزود: «نقشی که من در فیلم داشتم از چهره و زنانه‌گی‌اش برای اینکه شرایط دیگری برایش تعریف نشده، می‌گذرد. هر چه زن در فیلم می‌بینیم قربانی شرایطی هستند که ساخته مردها است.»

ماجرای کچل کردن پانته آ بهرام فیلم شنای پروانه (تراشیدن موهای پانته آ بهرام) سر تراشیده پانته آ بهرام بازیگر فیلم شنای پروانه جشنواره فجر عکس های پانته آ بهرام با سر تراشیده فیلم شنای پروانه جشنواره فجر تصاویر پانته آ بهرام جشنواره فجر سر تراشیده در فیلم شنای پروانه سر تراشیده پانته آ بهرام فیلم شنای پروانه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *